Určitě už jste si někdy říkali:

"Kdyby tak existoval nějaký jednoduchý a konkrétní návod krok za krokem, jak napsat prodejní stránku, to by se mi ulevilo!"

Trávíte psaním prodejní stránky hodiny a hodiny času, a objednávky pořád nikde?

Dáváte si fakticky záležet, ale stejně neprodáváte úplně podle vašich představ?

Anebo prodáváte, ale... proč byste nemohli prodávat ještě víc? 😉

Napsat dobře promyšlenou prodejní stránku, která opravdu prodává, vypadá možná jako velká věda. Ale nemusí to tak být. Úspěšná prodejní stránka totiž stojí na dvou základních pilířích, a to jsou:

Logická struktura

Vyváženost informací a emocí

Z vlastních bohatých zkušeností víme, že se při psaní prodejní stránky nejspíš trápíte úplně zbytečně. Jen proto, že nevíte, jak stránku správně (psycho)logicky uspořádat.

Návod existuje!

Proto jsme pro vás připravili tenhle geniálně jednoduchý návod, se kterým snadno zvládnete.

  • prodejní stránku promyšleně a logicky strukturovat
  • vyhmátnout ten správný poměr faktů a emocí
  • předem zodpovědět všechny zákazníkovy hypotetické otázky

Projdeme společně 14 klíčových kroků, které by měla obsahovat každá prodejní stránka, aby měla hlavu, patu, a hlavně prodejní výsledky.

Je to vlastně taková “šablona”, kterou stačí vyplnit vlastním obsahem - a ve vašem fakturačním systému to začne cinkat jako o Vánocích!

Autoři e-booku

Lucie Koubek
Lucie Koubek
Autorka jedinečného copywriterského kurzu "Copykiller - prodávejte textem". Copywriterka a písmenková závislačka s vášní pro online marketing. Učí texty mluvit jazykem internetu tak, aby zaujaly a proměňovaly své čtenáře v platící klienty.
Dušan Souček
Dušan Souček
Blázen a fanatik do podnikání a světa businessu. Neřízená střela v online podnikání a marketingu. Copywriting je nepostradatelnou součástí a silným konverzním nástrojem všech projektů, na kterých se podílí.

Co spolu s návodem získáte?

Návod jsme připravili především prakticky. Sáhodlouhá teorie není náš styl, ale zato umíme vyhmátnout jádro věci snadno, rychle a bez zbytečné omáčky.

Naším cílem není, abyste strávili celé dny čtením e-booku. Chceme vám dát do ruky stručný, jednoduchý a funkční návod, podle kterého postavíte fungující prodejní stránku svižně a bezbolestně.

Konkrétně tedy získáte:

  • Samozřejmě skvěle napsané prodejní stránky, které opravdu prodávají.
  • Návod krok za krokem, který můžete používat opakovaně až do nekonečna.
  • Sebejistotu v tom, že konečně přesně víte, co děláte.
  • Hromadu času, který byste jinak trávili tápáním, přemýšlením a přepisováním.
  • Více objednávek a více nadšených příznivců a zákazníků.

Kolik to stojí?

S tímhle geniálně jednoduchým návodem si napíšete neomezené množství prodejních stránek za 490 Kč / 20 EUR.

  • 14 klíčových kroků
  • Praktické příklady z reálných webů
  • Opakovaně použitelná šablona

Cena návodu: 490 Kč / 20 EUR

Když se nad tím zamyslíte, investice se vám vrátí nejspíš už s prvním prodaným produktem. Takže sranda cena - protože napsat dobrou prodejní stránku je fakt mnohem jednodušší, než si myslíte.

Vymakané prodejní stránky můžete začít psát ještě dneska večer. Jednoduchý návod opravdu existuje. Klikněte na červené tlačítko, a do pár minut bude váš.

Reference

Nedávno jsem si koupil e-book Prodejní stránka ve 14 krocích. Zanedlouho mě čeká tvorby mé první prodejní stránky, a i když už mám hodně informací, jak na to, byl jsem si jistý, že Lucie a Dušan přijdou s něčím hodně vytuněným. A nemýlil jsem se. Přesně, jasně a bez zbytečných keců rovnou k věci. Hezky krok za krokem s konkrétními příklady. Takže pokud chcete jasný a přesný návod, a naopak pokud se nechcete prokousávat tunami teorie, tak tento jednoduchý a stručný e-book je to pravé.

Erik PalkoAutor e-booku Jak získat zdraví a energii, www.erik-palko.cz

Nemůžete dostat podrobnější návod, jak napsat prodejní stránku. Tenhle e-book je přesně to, co jsem potřebovala. Je to velmi přehledná "šablona". Stačí se jen nechat vést a doplnit vlastní obsah. Pokud chcete jednoduše a bez kudrlinek vědět, jak napsat prodejní stránku, je to přesně pro vás!

PhDr. Lucie LebduškováPsycholožka, autorka projektu Čekala jsem miminko, www.lucielebduskova.cz

Něco se zadrhlo? Pište, volejte:
copy@copykiller.cz
+420 775 214 005

© 2018 Copykiller - prodávejte textem