3x větší příjem z kampaně. VIP workshop očima absolventky Slávky Ramsové

Asi už víte, že v těchto dnes se můžete hlásit na 3denní intenzivní VIP workshop Umění online prodeje. Možná i vy sami přemýšlíte, jestli se zúčastnit, a máte v hlavě spoustu otázek. Proto jsme pro vás natočili tento rozhovor s účastnicí minulého VIP workshopu, která má za sebou už i konkrétní výsledky. Jmenuje se Slávka Ramsová a je to interiérová designérka, která podniká online i offline. Rozhovor si můžete pustit formou videa, anebo přečíst v plném znění hned pod videem.

Uvažujete o účasti na VIP workshopu? Vyplňte nezávazný dotazník. Má jen 11 otázek a zabere vám cca 10 minut.

 

PŘEPIS ROZHOVORU

Slávko, můžeš se nám na úvod trochu víc představit?

Slávka: Dobrý den, děkuji za pozvání. Jmenuji se Slávka Ramsová a jsem interiérová designérka a lektorka. Mým posláním je pomáhat lidem vytvářet krásné domovy, ale také je učím, jak to můžou dokázat i sami. Jsem autorkou online kurzů interiérového designu a podnikám i offline jako designérka, organizuji i živé akce, workshopy, přednášky atd.

Něco jsem udělala a něco se stalo

Díky za představení a pojďme rovnou na věc. Zkus popsat, jak jsi svoje kurzy prodávala dřív, třeba na příkladu nějaké tvé kampaně. Jaké marketingové nástroje a postupy jsi využívala k propagaci a prodeji?

Slávka: Můj jediný marketing vypadal asi tak, že v půlce ledna jsem se probrala, že za dva týdny mám spouštět kurz a zatím jsem pro jeho propagaci neudělala vlastně nic. Tak jsem narychlo napsala příspěvek na fanpage, že se bude spouštět kurz. Příspěvek jsem podpořila reklamou a to bylo tak asi všechno.

Další kampaň už jsem se snažila udělat trochu delší, aby o tom lidi víc věděli, ale pořád to byly takové výstřely naslepo. Něco jsem vymyslela, tak jsem to udělala, ale vždycky mi chyběl nějaký celkový koncept, nějaký plán.

Takže jestli tomu dobře rozumím, tak tvůj marketing byl spíš takový chaotický. Dala jsi příspěvek, a ono se něco stalo. A Tvoje motivace přihlásit se na VIP workshop byla tedy hlavně v tom, dát svému marketingu nějaký systém.

Slávka: Ano, to byl můj největší problém. Já jsem měla (a mám) dobrý produkt, který funguje, ale stále jsem všechno dělala spíš náhodně. Byly to takové výstřely – co mě zrovna napadlo. Měla jsem sice z různých kurzů nějaké dílčí informace, ale nebylo to ucelené. Měla jsem pořád pocit, že se potřebuju v tomhle dovzdělat a že musím své kampaně dělat trošku jinak. Líp si to promyslet, vymyslet strategii, líp se nacítit na svoji cílovou skupinu a říct jim přesně to, co chtějí slyšet, co hledají, co ode mě potřebují. Takže když jsem viděla, že vy děláte takový workshop, a dokonce naživo, že všechny ty otázky, co mám v hlavě, s vámi můžu osobně prodiskutovat, bylo rozhodnuto a hned jsem se přihlásila.

Už nemyslím jako já, ale jako můj klient

Strategie je v online marketingu obrovské téma a já si dobře vzpomínám, jak jsme to tam spolu detailně ladili. Ale je to jenom část celého úspěchu. Ty jsi teď zmínila, že jsi se potřebovala na svoji cílovou skupinu mnohem líp nacítit a mluvit tak, jak to chtějí slyšet. A komunikace je další obrovské téma VIP workshopu. Co byl pro tebe největší aha-moment v téhle oblasti?

Slávka: Největší aha-moment byl ten, že jsem zjistila, jak přemýšlí můj zákazník. Úplně reálně jsem  před sebou měla Lucku v roli svého zákazníka. A protože nás tam bylo více účastníků, dostávala jsem zpětnou vazbu i od ostatních. Oni mi přesně řekli, jak přemýšlejí a jak na moje texty reagují, jaké emoce to v nich vyvolává. To bylo úplně super. Od té doby, když tvořím nějaký text nebo webinář, už nemyslím jako já, ale myslím jako můj klient. To jsem se tam naučila a to je úplně perfektní.

Nedávno mi povídala kamarádka, která je taky designérka:
„Ty umíš ty maily tak krásně napsat! Ty vždycky přesně víš, jaká tam dát slova, to je úžasné.”

Takže jedno velké aha bylo to, že jsem si to tam odžila a hned jsem to mohla s někým probrat. To je velmi důležité. Něco jiného je znát teorii, nebo mít nějaký kurz přes internet, kdy sedíte doma a učíte se to sami. Tam nemáte tu zpětnou vazbu takovou, jako když si s někým povídáte naživo. Hned v té chvíli můžete řešit otázky, které vám naskakují. Člověk má nějakou otázku, začne ji řešit, a vynořují se další. A naživo hned přichází zpětná vazba, hned to můžete probrat. To je naprosto super.

A ještě bych chtěla vyzdvihnout jednu věc. Že jste tam měli s sebou vašeho asistenta, který nám dělal technickou podporu. To bylo taky skvělé, protože já – technická blondýna – jsem od něj dostala spoustu informací, co a jak řešit. Byl úplně zlatý a vždycky mi se vším ochotně pomohl. Ihned vyřešil, anebo když nevěděl, tak zjistil. Já jsem si díky tomu mohla na místě vyřešit spoustu věcí, u kterých jsem byla zaseklá, nevěděla jsem, jak dál, a neměla jsem se koho zeptat. Takže když je s tím člověk doma sám, je to úplně něco jiného, než když může všechny otázky ihned prodebatovat z očí do očí.

3x lepší výsledky

Teď jsi mi udělala velikou radost, protože přesně tyhle dvě věci jsou z mého pohledu nesmírně důležité. Ta okamžitá zpětná vazba je někdy sice docela drsná, ale je to právě to, co posouvá vaše podnikání mílovými kroky kupředu. Ušetříte tím přinejmenším spoustu času, ale nejspíš i peněz a energie. No, ale jedna věc je workshop a jaké to tam bylo, a druhá věc jsou reálné výsledky a jaký to má pak dopad na vaše reálné podnikání. Slávko, já vím, že ty jsi hned potom začala dělat další kampaň. Jaké to bylo? Jak to dopadlo? Můžeš zmínit nějaké konkrétní výsledky?

Slávka: Pro mě to mělo dvě roviny. Když jsem se vrátila, měla jsem v ruce celou kampaň, konkrétní strategii, věděla jsem, co a jak. A navíc jsem byla neuvěřitelně nabitá energií. Měla jsem od vás hromadu nápadů, na které bych sama nikdy nepřišla, a tak jsem se hned pustila do další kampaně. A to bylo super, protože jsem věděla, co mám dělat, jak to mám dělat, kdy to mám dělat, jaký má být celý vývoj a postup kampaně. Plus ještě, když člověk ví, jak na to, dělá všechno s takovou lehkostí, radostí. Já jsem si tu kampaň úplně užívala. Nestresovala jsem se. Musím říct, že od té doby se celý můj přístup k marketingu úplně změnil. Předtím jsem se u toho vždycky tak trochu trápila. Nevěděla jsem, jestli to dělám dobře, tušila jsem, že nedělám věci úplně tak, jak bych měla.

Ale jakmile jsem se vrátila z workshopu, měla jsem tolik energie, tolik nápadů, že to bylo prostě super, a navíc to přineslo opravdové výsledky. Oproti dřívějšku jsem z kampaně po vašem workshopu udělala 3x větší příjem, což je podle mého názoru úplně úžasný výsledek.

Uvažujete o účasti na VIP workshopu? Vyplňte nezávazný dotazník. Má jen 11 otázek a zabere vám cca 10 minut.

Tak to zní skvěle, to vypadá, že se Ti ta investice opravdu vyplatila. Spousta lidí ale přemýšlí, jestli na VIP workshop jít, nebo nejít. Mají v hlavě plno otazníků. Přemýšlejí nad cenou, nad tím, jestli zrovna my jsme ti, kteří právě jim v tom jejich podnikání dokážou správně poradit… Co bys takovým lidem vzkázala?

Slávka: Já osobně se v podnikání řídím tím, že když něco opravdu chci a vím, že mě to posune dál, tak za to samozřejmě i ráda zaplatím. To je jedno takové moje pravidlo, že to je investice do budoucna a do mého podnikání. A druhé pravidlo zní: učit se od těch nejlepších, od lídrů. Na poli online marketingu jsem tebe, Dušane, vnímala jako skutečného lídra, a stejně tak Lucku při práci s textem. Takže vy jste úplně super dvojka a umíte předat lidem svoje knoh-how, ukázat jim, jak se v tom online marketingu dostat z bodu A do bodu B, což je pro firmu nebo podnikatele, naprosto klíčové.

Co se týká ceny, tak chápu, že nad ní někteří lidé váhají, protože je poněkud vyšší a je samozřejmě i vyšší než za nějaký online kurz. Ale na druhou stranu, když jsem si přepočítala, že je v tom zahrnuté i ubytování, plná penze, vaše téměř 24hodinová osobní podpora, a dokonce i wellness… Navíc to, že člověk je 3 dny pohromadě se skupinou lidí, kteří jsou stejně naladění, a to, že vy jste nám dokázali z očí do očí ihned pomoct s našimi tématy… Že v podstatě na místě jsem si spoustu věcí dokázala ihned vyřešit, tak to je pro mě naprosto k nezaplacení. Takže já jsem s tím osobně úplně spokojená, a dokonce už jsem k vám doporučila jednu svoji klientku, která také něco podobného řeší. Myslím, že už se dokonce i přihlásila. Takže já váš VIP workshop skutečně doporučuju všem vašim čtenářům, ale i všem lidem, se kterými se reálně potkávám ve svém osobním byznyse, protože je to opravdu skvělá věc a dokáže vaše podnikání nakopnout a posunout dál, na vyšší level.

Promyšlený marketing s radostí a lehkostí

Děkujeme za doporučení další klientky. 🙂 A všem ostatním bych chtěl vzkázat, že pokud i vy potřebujete posunout vaše podnikání na nějaký vyšší level, jak říká Slávka, tak stačí vyplnit nezávazný dotazník, který najdete na stránce www.copykiller.cz/workshop. My se vám potom ozveme a společně budeme ladit konkrétní věci. Slávko, jaké jsou tvoje plány do budoucna? Plánuješ nějakou další velkou kampaň?

Slávka: Ano, ano, budu dělat kampaň příští rok v únoru, ale přemýšlím o ní už teď a už teď si ji pomalu chystám. Protože vím, že příprava je před „bojem” velmi důležitá. 🙂 A těším se na to. Protože už mám přesně promyšleno, co všechno bych tam chtěla zapojit. Už si to chci hodit na papír, udělat si nějaký časový harmonogram, a opravdu se na to těším. Teď už ty kampaně dělám s takovou radostí, protože vím přesně, co, kdy a jak, a mám z toho mnohem lepší pocit.

Já mám radost, že ty máš radost a že se na svoji kampaň těšíš. My ti budeme moc držet palce, aby to dopadlo ještě líp, než ta kampaň po VIP workshopu. Díky, že jsi přijala pozvání a že jsi s námi posdílela svoje výsledky a svoje zkušenosti. Co bys chtěla ještě na závěr vzkázat našim čtenářům?

Slávka: Určitě neusnout na vavřínech, ale pořád se snažit vylepšovat to, co máme. A i když nám to třeba funguje, stále se posouvat dál. Takže pokud přemýšlíte nad tím, že byste chtěli pro svůj byznys něco udělat, tak Lucka a Dušan vám vždycky umí ukázat nějaký další krok, jak ještě vylepšit to, co už máte. Mají skvělé akce, skvělé kurzy, ale tento živý VIP workshop je opravdu k nezaplacení.

Děkujeme Slávce za rozhovor a těšíme se na vaše odpovědi v dotazníku. Těšíme se taky na to, že třeba za půl roku budeme natáčet s někým z vás takový rozhovor a budeme si povídat o tom, jak máte ze svého podnikání i z marketingu mnohem víc radosti a jak máte zároveň i mnohem lepší výsledky. Mějte se hezky!

Uvažujete o účasti na VIP workshopu? Vyplňte nezávazný dotazník. Má jen 11 otázek a zabere vám cca 10 minut.

 


Slávka Ramsová je interiérová designérka a lektorka, autorka e-booků a online kurzů interiérového designu.
„Každá žena dokáže kúzla, stačí, že vkročí do prázdneho bytu a zaplní ho svojou láskou. Ak ste tieto svoje schopnosti ešte neobjavili, rada vám pomôžem, poradím, alebo navrhnem vysnívaný domov.“
www.slavkaramsova.sk

Lucie Koubek
Textem posedlá copywriterka, písmenková závislačka s vášní pro online marketing. Učím texty mluvit jazykem internetu tak, aby zaujaly a proměňovaly své čtenáře v platící klienty.

Autorka e-booku Manuál úspěšného blogera a online programu Copykiller – prodávejte textem.

Více o Lucii se dočtete tady.
Komentáře