Online kurz

E-maily pod lupou

Taky si při psaní prodejních textů ze všeho nejvíc lámete hlavu nad e-maily?

Trefila jsem se? ;)

Není divu, sama to totiž moc dobře znám! Není to tak dávno, co jsem se nad každým e-mailem vztekala celé hodiny, a pořád to nebylo ono. To už je ale naštěstí pryč, a já se teď s vámi můžu podělit o svoje vědomosti a letité zkušenosti uvnitř kurzu E-maily pod lupou. Ručím za to, že s nimi vám bude psaní e-mailů připadat jako jarní vycházka na Kokořín. :)

Jestliže zatím píšete e-maily spíš stylem pokus-omyl a nemáte se čeho chytit, chyťte se nás a našeho know-how. ;) Své zkušenosti jsme získali za dlouhá léta práce v online marketingu a copywritingu a teď se o ně chystáme podělit i s vámi.

Online kurz E-maily pod lupou

Co v kurzu najdete:

  • Detailní rozbor 20 marketingových e-mailů od předmětu až po PS
  • Konkrétní kroky, slova a obraty, díky nimž snadno dosáhnete svého cíle
  • Odhalíme vám naši e-mail marketingovou alchymii a částečně i celkovou marketingovou strategii.

Čeká vás obrovská nálož faktů i inspirace – jak jinak než na konkrétních příkladech. Na 20 e-mailech vám také vysvětlíme, co bychom s odstupem času udělali jinak a proč. To abyste to mohli udělat ještě líp než my. :)

Lucie Koubek & Dušan Souček

Potřebujete se naučit, jak psát marketingové e-maily a newslettery, které nabudí čtenáře ke správné akci – a navíc tak, aby to lidi bavilo a aby se na vaše zprávy těšili?

Vytvořili jsme unikátní online kurz E-maily pod lupou, ve kterém vás pozveme do naší e-mailové schránky.

Přímo před vašima očima rozebereme do detailu 20 marketingových e-mailů, které jsme v nedávné minulosti sami rozeslali a které přinesly velmi sympatické výsledky.

Vstupte do kurzu ještě dnes

Dnešní cena:  1 770 Kč / 72 EUR

(uvedené ceny jsou včetně DPH)

Obsah online kurzu E-maily pod lupou

Rozbor 20 marketingových e-mailů. Tak třeba:

  • Doručení vašeho obsahu zdarma
  • Získání reference na váš obsah zdarma
  • Pozvánka na webinář
  • Prodej po webináři
  • Doručení článku
  • Prodejní e-mail na celou databázi
  • Prodej přes reference

    ... a spousta dalších

U každého e-mailu se dozvíte:

  • Jaký je cíl daného e-mailu
  • Jaké prostředky jsme použili k dosažení cíle
  • Jak funguje psychologie prodeje, co přesně se zákazníkovi honí hlavou
  • Co zákazník zrovna v této situaci potřebuje slyšet a proč

Detailní průvodní komentáře, které vám prozradí:

  • Proč jsme použili zrovna toto slovo, slovní spojení nebo větu
  • Jak na atraktivní e-mailový předmět
  • Jaký význam má daná pasáž pro klienta i pro vás samotné
  • Proč někde dává smysl delší text a jinde stačí dvě slova
  • Jaké drobnosti bychom dnes udělali jinak a ještě lépe ;)

A prozradíme třeba i takové vychytávky:

  • Jak dostat do e-mailu aktivní odpočet (takové to počítadlo, co na něm ubíhají dny, hodiny a minuty)
  • Jak a proč vytvořit do e-mailu pohyblivý obrázek (GIF)
  • a spoustu dalších fíglů, které sami využíváme

Jak to bude probíhat

Kurz běží online, po zaplacení dostanete přístupové údaje do členské sekce našeho webu. Tam můžete začít okamžitě studovat – jednotlivé lekce, návody i vide budete mít k dispozici ihned. Žádné čekání a postupné otevírání lekcí, zkrátka k celému obsahu kurzu dostanete přístup okamžitě.

Ke studiu si nepotřebujete rezervovat žádný konkrétní čas. Přístupy do kurzu vám zůstanou napořád, a vy tak můžete studovat, kdykoli se vám to hodí, a také se kdykoli k čemukoli vrátit.

Jak to vypadá uvnitř?

Podívejte se, jak to vypadá v členské sekci a udělejte si představu, jestli se vám v kurzu bude líbit. Zkrátka ať víte, do čeho jdete.

Pro větší náhled klikněte na obrázek.

Co díky online kurzu získáte?

STRATEGII

Naučíte se stanovit si jasný cíl svého e-mailu, a ten skutečně naplnit.

ZÁJEM

Pokud se budete řídit doporučeními z kurzu, odrazí se to ihned na otevíratelnosti vašich e-mailů i množství prokliků.

PENÍZE

Vaše e-maily osloví mnohem více klientů a přinesou více objednávek.

ČAS

Už nebudete nad jedním e-mailem špekulovat dlouhé hodiny. Prostě sednete a napíšete to.

Co o kurzu říkají klienti?

E-maily svým zákazníkům posílám pořád, v rámci on-line i off-line podnikání. Pokaždé, když jsem potřebovala svým e-mailem zaujmout, dlouho jsem přemýšlela, jak co napsat, aby ho na druhé straně daný člověk přečetl. Slova mají magickou moc, to jsem věděla, jenže najít ta správná… Poté, co jsem si prostudovala jednotlivé E-maily pod lupou jsem pochopila spoustu principů, jak se svými klienty prostřednictvím e-mailů mluvit, abych je zaujala – ať už je chci oslovit s nabídkou, představit se jim, vytvořit potřebu pro využití mých služeb. To jsem od kurzu očekávala a také to dostala. Kurz je jasný, k věci, úderný a snadno pochopitelný.

Petra Šimkoválektorka a koučka, www.myskill.cz

S maily jsem si nikdy moc nevěděla rady. I když psaní jako takové mi nedělá problémy, tápala jsem, co psát do marketingových mailů lidem ve své databázi, jakou by měly mít strukturu, jak by měly celkově vypadat, a tak jsem je raději ani nepsala, ani neposílala. Možná se v tom taky někdo poznáváte.

A pak přišla nabídka kurzu E-maily pod lupou. Věděla jsem už z dřívějška, že Lucka je na texty fakt skvělá, její maily čtu vždycky, a tohle byla moje slabina. Navíc Lucka nesnáší “omáčky”, takže jde rovnou k věci. Tenhle kurz je ale něco víc, než jen “...sakra, co mám napsat do toho mailu?” Podrobně totiž vysvětluje, PROČ to tam mám napsat a JAK to bude nejspíš působit na lidi. Tohle je pro mě osobně největší deviza, nemám ráda povrchní věci.

Abych to shrnula: pochopila jsem, jak maily poskládat, aby to mělo logiku, kdy zvolit krátký a jasný text a kdy se klidně rozvášnit, aby to zapůsobilo tak, jak má. Samotný kurz je velmi přehledný, takže se snadno vyznáte a snadno najdete konkrétní lekce ke konkrétnímu tématu (např. pozvánka na webinář, e-book zdarma až po samotný prodej). A taky ty neocenitelné komentáře pod čarou, fakt super! Děkuju. ❤️

Lada Věntusováwww.zenavhedvabi.cz

Do kurzu jsem se dostala jako jedna z prvních a jsem za to nesmírně ráda! Když se při psaní zaseknu, nakouknu do ukázkových e-mailů. Kurz mi pomáhá uvědomit si, proč e-mail vlastně píšu, a podle toho ho sestavit. Víc si uvědomuju, co nesmí chybět a co je naopak navíc. V kurzu jsem se naučila přemýšlet o psaní e-mailů jako o procesu, kdy jeden e-mail logicky navazuje na druhý a postupně přivádí klienta k tomu, co od něj potřebuji.

Míša Šelenberkovácopywriterka na volné noze

Vstupte do kurzu ještě dnes

Dnešní cena:  1 770 Kč / 72 EUR

(uvedené ceny jsou včetně DPH)

Napadají vás ještě nějaké otázky?

Je kurz vhodný i pro majitele e-shopů?

Rozhodně. Všechny principy a postupy, o kterých bude řeč, platí jak pro podnikatele s online produkty, tak pro e-shopy.

Je kurz vhodný i pro Slováky, když se zabývá psaním textů v češtině?

Ano, kurz se perfektně hodí pro každého, kdo rozumí česky. Lekce jsou vedené v češtině, ale v kurzu jde především o klíčové principy, které jsou platné bez ohledu na jazyk pisatele. Kurz vám tedy bude úplně 100% stejně užitečný, ať mluvíte česky, nebo slovensky. :)

Žiju na Slovensku, můžu si i tak kurz objednat a zaplatit kartou?

Ano, nezáleží vůbec na tom, jestli žijete v ČR, na Slovensku, nebo třeba ve Španělsku. Kurz můžete objednat odkudkoli - v korunách i eurech - a zaplatit můžete kartou, nebo bankovním převodem.

Můžu za kurz zaplatit i v eurech?

Ano, v objednávkovém formuláři vyberete zemi, odkud objednáváte, a podle toho se Vám automaticky zvolí platba v korunách, anebo v eurech.

Když chci objednat ze zahraničí a platit v eurech, jaký je konverzní poměr?

Cena v korunách i eurech je fixní (najdete ji výše na této stránce) a nemění se podle aktuálního konverzního poměru.

Jak získám přístupy do kurzu?

Po vytvoření objednávky dostanete e-mailem zálohovou fakturu. Po jejím zaplacení vám přijdou opět e-mailem přístupové údaje do členské sekce včetně odkazu na stránku, skrze kterou se po zadání údajů dostanete dovnitř.

Jak můžu za kurz zaplatit?

Zaplatit můžete bankovním převodem nebo kartou. Kartou je to nejlepší a nejrychlejší. Přístupy do kurzu získáte, jakmile se připíše platba na náš účet.

Jsou jednotlivé lekce vázané na nějaký konkrétní čas? Musím být online vždy v určitou hodinu?

Vůbec ne. A to je na tom právě boží. :) Přístup do kurzu získáte okamžitě a napořád, a můžete tak studovat kdykoli se vám to hodí a taky se kdykoli k čemukoli vrátit.

Na jak dlouho budu mít přístupy do kurzu? Mají nějakou omezenou platnost?

Přístupy do kurzu máte napořád. K jednotlivým lekcím i bonusům se tak můžete kdykoli vracet, procházet si je opakovaně a vrátit se k nim třeba až za půl roku.