4denní mini-online kurz

Seznamka s ideálním klientem

Jak vytěžit z marketingové persony ty nejlepší prodejní texty

Marketingovou personu jste si určitě dělali už mockrát. Vyplnili jste všechny ty povinné kolonky jako věk, vzdělání a rodinný stav… Možná jste jí dali i nějaké vtipné jméno. Na popis “jednoho dne v jejím životě” jste se už nejspíš vykašlali, protože – jak to máte asi tak vědět…

A dál?

Skončila v šuplíku, v lepším případě na nástěnce – a šmytec.

Určitě už jste stokrát slyšeli, že bez persony se v podnikání neobejdete. Ale věděli jste, že díky ní můžou vaše texty prodávat mnohem líp? Pojďte se mrknout, jak na to.

Díky práci s marketingovou personou jsem vybrala v kampani na HIT-HITu pro svoji novou knihu dokonce 125 % cílové částky. Navíc se mi daří získávat stále nové a nové čtenáře – nejen ty, kteří už mě znají.
Veronika Hanzlíkováautorka knihy Příběhy českých superpotravin, www.veronikahanzlikova.cz

Zvu vás do 4denního mini-kurzu

Seznamka s ideálním klientem

O svých zákaznících se tam dozvíte věci, o kterých se vám ani nesnilo, a začnete je ihned využívat ve svých prodejních textech.

  • Budete psát skutečně pro svého ideálního zákazníka (a ne pro někoho, o kom si myslíte, že je váš zákazník.)
  • Pochopíte, k čemu vlastně potřebujete znát jeho věk, rodinný stav nebo výši příjmů.
  • Proč se hodí vědět, jak tráví volný čas a jestli má domácí mazlíčky.
  • Proč je fajn odhalit, jestli používá spíš mobil nebo stolní počítač.
  • K čemu sakra je ten zpropadený “typický den v životě zákazníka”. Proč je nesmírně důležité se nad ním pořádně zamyslet (a jak na to).

Pokud podnikáte a píšete si prodejní texty sami, je pro vás marketingová persona doslova zlatý poklad!

Kdykoli píšu, představuju si svého ideálního klienta. Vím, ke komu mluvím, a díky tomu mi naskakují i ta správná slova, obraty a argumenty. Taky už vím, že pokud mu to nepodám jazykem, kterému dobře rozumí a který sám používá, tak ho to nikdy zajímat nebude.
Andrea Grigerováfontolog, www.psychologiefontu.cz

Díky vaší marketingové personě společně rozklíčujeme:

  • Priority, návyky a zvyklosti vašeho zákazníka
  • Komunikační styl, který bude sedět jemu i vám
  • Konkrétní situace i emoce, které prožívá
  • Co mu možná brání u vás nakoupit
  • Jaké konkrétní argumenty a slova ho motivují k nákupu

Navíc ode mě získáte přesné návody, jak toho využít ve vašich prodejních textech.

UPOZORNĚNÍ: Objednávku prosím uhraďte platební kartou nebo online převodem. Začínáme už za pár dnů, a kdybychom čekali na vaši platbu z účtu na účet, mohli byste zmeškat začátek kurzu.

Přihlásit se můžete do čtvrtka 23. 4. 2020 do půlnoci.

Myslela jsem, že naši cílovku dobře znám. Což o to, věděla jsem, o koho jde... ale vlastně jsem toho moc neuměla využít. Lucka mě naučila o cílové skupině přemýšlet úplně jinak. Vžít se do ní, nacítit její vyjadřování a mluvit jejím jazykem. Stačilo lehce změnit texty a najednou začali reagovat ti správní lidé, přibylo spokojených zákazníků a milé spolupráce.
Jitka Černovskákorektorka, copyeditorka, www.tydve.cz
Když jsem pochopila, kdo je můj skutečný klient, doslova jsem si stoupla do role člověka na druhé straně - a začala jsem s tím v textech pracovat. Krásně se mi rozjela skupina na FB, která byla dřív úplně mrtvá. Najednou dostávám spoustu reakcí a ozývají se mi lidi sami od sebe s krásnými ohlasy na moji práci – a přitom dřív jsem se mohla přetrhnout, a nic.
Radana Třešňákováautorka projektu Placentový rituál, www.placentovyritual.cz

Jak to bude probíhat?

  • Kurz poběží 4 dny v uzavřené facebookové skupině. Každý den pro vás budu vysílat video na jedno téma (nebo spíš skupinku témat).
  • Během 4 dnů si vypracujete dokonalý profil svého ideálního klienta a současně se naučíte využívat ve svých textech ta správná slova a správné argumenty.
  • Mám pro vás připravenou spoustu konkrétních příkladů a budu vám osobně k dispozici pro vaše individuální potřeby a otázky.
  • Kurz proběhne od pondělí 27. 4. do čtvrtka 30. 4. 2020.

Kdy je pro vás kurz ideální?

  • Píšete si své prodejní texty sami a často vám chybí ta správná slova a prodejní argumenty.
  • Nejste si jistí, kdo je váš ideální zákazník, a chtěli byste tomu přijít na kloub.
  • Máte hodně zákazníků "potížistů", a chtěli byste přitahovat jen samé pohodové klienty.
  • Nedaří se vám najít ten správný komunikační styl, který bude příjemný vám i vašim zákazníkům.
  • Máte propracovanou marketingovou personu, ale jen vám bezprizorně visí na nástěnce.
Když jsem začala psát pro správnou cílovku, přestali se mi ozývat klienti, pro které nechci nebo nemůžu pracovat, s problémy, které nechci nebo nemůžu řešit.
Lucie Krausováúčetní podpora pro podnikatelky, www.vysvetlovnik.cz

Obsah kurzu

  • Den 1 – Kdo je můj klient?
    Píšete opravdu pro svého ideálního klienta? Zjistíte, jaké jsou jeho základní charakteristiky a jak toho při psaní co nejlépe využít.
  • Den 2 – Co má rád a co ho štve?
    Jaké řeší problémy, jaké má touhy, jaké prožívá emoce? Proč se mu nedaří jeho problém vyřešit a jak mu v tom můžete pomoci vy?
  • Den 3 – Jak o svých problémech mluví?
    Vypátráte, jaký používá slovník a jaká je jeho typická argumentace. Naučíte se mluvit se zákazníkem jeho vlastním jazykem.
  • Den 4 – Jeden den v životě
    Zjistíte, jak vypadá typický den v zákazníkově životě. Objevíte svůj svatý grál a vaše prodejní texty už nikdy nebudou suché a necneříkající. 😉

Kdo vás kurzem provede

Lucie Koubek

Lektorka copywritingu, konzultantka a mentorka. Autorka online programu Copykiller – prodávejte textem, obsahová specialistka se zkušeností z desítek velkých online kampaní pro VIP klienty v Česku i na Slovensku.

"Učím své klienty psát prodejní texty v souladu s jejich osobními hodnotami i s principy moderního marketingu."

Co konkrétně s kurzem dostanete

  • Přístup do uzavřené FB skupiny, kde se bude všechno odehrávat.
  • Moji 4denní osobní podporu ve FB skupině a individuální přístup.
  • Pracovní sešit, aby vám to šlo lépe od ruky.
  • Každý den živé vysílání a odpovědi na vaše otázky.
  • BONUS: Moje podpora a přítomnost ve skupině i 5. den – zůstanu s vámi i v pátek a zodpovím všechny vaše dotazy a vyjasním všechny nejasnosti.

Za 4 dny máte na světě dokonalý obrázek svého ideálního klienta včetně hromady materiálu do svých prodejních textů.

Mini-kurz za mini-cenu

Váš ideální klient se do vás zamiluje jen za

490 Kč / 20 EUR

 Cena je konečná a zahrnuje DPH.

A výsledek?

  • Dokonale zpracovaný profil vašeho ideálního klienta
  • Poznáte a pochopíte jeho typické chování a zvyklosti
  • Získáte nepřeberné množství konkrétních formulací a argumentů do vašich prodejních textů
  • Vaše texty budou originální, vstřícné, personalizované a budou přitahovat ty správné klienty
Psaní textů mě mnohem víc baví a prodejní stránky podstatně líp fungují! Ulevilo se mi, že nemusím psát za každou cenu nějak sofistikovaně a odborně. Právě naopak – můžu s klientkami mluvit tak, jak jsem běžně zvyklá. Teď si moje kurzy kupují přesně takoví lidé, kterým se jejich obsah líbí, a naopak to odradí ty, kteří očekávají něco jiného.
Petra Vymětalovápodpora pro počítačové blondýny, www.brouzdaliste.cz

Seznamte se i vy se svým ideálním klientem

Přihlaste se do mini-kurzu ještě dnes, a vaše prodejní texty konečně dostanou šťávu a přitáhnou ty správné zákazníky. 😉

Kurz proběhne od 27. do 30. 4. 2020.

UPOZORNĚNÍ: Objednávku prosím uhraďte platební kartou nebo online převodem. Začínáme už za pár dnů, a kdybychom čekali na vaši platbu z účtu na účet, mohli byste zmeškat začátek kurzu.

Přihlásit se můžete do čtvrtka 23. 4. 2020 do půlnoci.

Nejčastější otázky

(Pro zobrazení odpovědi na otázku klikněte)

Jak přesně bude kurz probíhat?

Kurz poběží v uzavřené skupině na Facebooku. Od pondělí do čtvrtka čekejte každý den jedno živé vysílání (video), ve kterém probereme danou lekci a odpovím i na všechny vaše otázky. Další dotazy mi můžete psát do skupiny kdykoli po dobu trvání kurzu a ještě jeden den navíc. 🙂 Živé vysílání zůstane ve skupině přístupné a můžete si ho tedy pustit kdykoli – i opakovaně.

Existuje ke kurzu i nějaká členská sekce? Jak získám přístupy?

Místo členské sekce máme uzavřenou FB skupinu, a tam se bude odehrávat celé divadlo. 🙂 Nejpozději 1 den před začátkem kurzu vám přijde e-mail s pozvánkou do skupiny. Takže nemusíte řešit žádná zapomenutá hesla, žádné přístupy. Naším rajónem zkrátka bude FB skupina – a tam najdete mě i všechny informace.

Je členství v kurzu nějak časově omezené?

Kurz běží v termínu od 27. do 30. 4. a po tuto dobu vám budu k dispozici ve FB skupině. Po ukončení kurzu ponechám skupinu otevřenou, ale už se tam nic dít nebude, takže je ve vašem vlastním zájmu projít si kurz hned během prvního (aktivního) týdne.

Je kurz nějak časově vázaný? Musím být online v určitý čas?

Nemusíte. 🙂 Každý den v 10:00 budu do skupiny vysílat živé video s novou lekcí. Pokud budete online, odpovím na vaše otázky ihned přímo ve videu. Pokud se vám to zrovna nehodí, nic není ztraceno – ani zmíněné video. To zůstane ve skupině k dispozici jako záznam a můžete si ho přehrát klidně později. Případné otázky pak můžete psát přímo do skupiny a já vám na ně odpovím písemně.

Proč se nedá platit bankovním převodem?

Protože kurz startuje už za pár dní, a kdyby se čekalo na bankovní převod, možná byste nestihli začátek. Zaplaťte tedy prosím kartou nebo online převodem. Pak vám okamžitě přijde pozvánka do skupiny, a v pondělí se všichni sejdeme na značkách.
Myslela jsem si, že mým klientem je skoro každý, a tehdy jsem se do psaní musela dost nutit. Až když jsem si konečně ujasnila, kdo je můj ideální klient, odfiltrovala jsem témata a obory, kterými se zabývat zkrátka nechci. Vím přesně, komu chci svou prací pomáhat, a od té doby mě to zase mnohem víc těší.
Michaela Šelenberkovácopywriterka

UPOZORNĚNÍ: Objednávku prosím uhraďte platební kartou nebo online převodem. Začínáme už za pár dnů, a kdybychom čekali na vaši platbu z účtu na účet, mohli byste zmeškat začátek kurzu.

Přihlásit se můžete do čtvrtka 23. 4. 2020 do půlnoci.

Něco se zadrhlo? Potřebujete poradit?

Pište na lucie@luciekoubek.cz nebo volejte 775 214 005.