Reference

Podívejte se, jak lidé hodnotí naše kurzy, e-booky a workshopy. Když si kupujete novou pračku, taky vás zajímá, jak se osvědčila jiným uživatelům. 🙂 Na této stránce se dozvíte, co si klienti z našich kurzů a e-booků odnesli a jestli se naplnilo jejich očekávání.

Jak se mluví o Copykilleru

Co říkají účastníci VIP workshopu

Co vzkazují čtenáři
e-booku

Online kurz Copykiller – prodávejte textem

Online kurzem Copykiller prošlo už více než 350 studentů a díky intenzivní práci na svých textech dosáhli během 6 týdnů skvělých výsledků. Přečtěte si jejich zkušenosti, příběhy a osobní vzkazy. Dozvíte se, co pro ně bylo největším přínosem, co jim dalo nejvíc zabrat a jestli se jim vůbec investice vyplatila.

Více o kurzu se dočtete tady. >>>

Tereza Kramerová
www.terezakramerova.cz

David Přikryl
www.koupimprvnibyt.cz

Martina Magulová
www.martinamagulova.sk

Eva Pitnerová
www.evapitnerova.cz

Copykiller je jeden z nejnabušenějších kurzů, které jsem kdy absolvovala. Máte svůj vypiplaný a veskrze dokonalý web, na kterém už opravdu není co vyladit? Pak se přihlašte do kurzu a nestačíte se divit. 🙂 Za šest týdnů vám Copykiller: 1) otevře oči, 2) přiměje vás předělat prakticky všechny stánky, 3) provětrá vám Facebook a 4) obrátí vzhůru nohama celou vaši stávající komunikaci s klienty. Stručně řečeno, nezůstane na písmeni písmenko. Pokud váš web dokonalý není (stejně jako ten můj) a komunikace s klienty lehce (či těžce) zadrhává, pak podle mě nemáte jinou šanci, než se spolčit s Copykillerem a rychle s tím něco udělat. 🙂

Lenka BaratouxLenka Baratoux, geoložka a fotící světošlápek, www.lenkabaratoux.com

Počítala jsem s tím, že kurz bude stát za to, ale nečekala jsem, že to bude až taková pecka. Byla to makačka, ale vyplatilo se to mnohonásobně. Připravovanou prodejní stránku jsem po pročtení příslušných lekcí v kurzu celou smazala a napsala znovu. Zabodovala ještě víc, než jsem čekala – ze 168 unikátních zobrazení v prvních 3 dnech bylo 39 objednávek. Pokud chcete zažívat podobně příjemné šoky, je Copykiller skvělá volba.

Petra VymětalováPrůvodkyně počítačovými technikáliemi, www.brouzdaliste.cz

Největší problém jsem měla s psaním mailů a postů na FB. Díky kurzu jsem si ale vyladila všechno – od nadpisů článků po text na děkovací stránce. Jako nejpřínosnější ale hodnotím podrobné specifikování cílové skupiny, po kterém jsem změnila styl psaní i zaměření webovek. Neocenitelná byla podpora Lucie Koubek ve facebookové skupině. Svými komentáři a podporou vás „dokope“ k tomu, abyste svoje texty posunuli na vyšší level.

Zuzana Řebíkovávítězka soutěže Zlatý Copykiller, www.zuzanarebikova.cz

Martina Magulová

Budúcim absolventom kurzu chcem odkázať, aby sa kurzu začali venovať čím skôr! Veľká škoda, že som ho nemala k dispozícii hneď od začiatku môjho online podnikania. Web, články, ebooky, príspevky atď. by boli zaujímavejšie, ušetrila by som čas strávený prerábaním a zarobila viac! Ďakujem.

Keďže som nikdy nepotrebovala písať pútavé texty, nevedela som, ako na to a iba obdivovala “talent” ostatných. A pritom sa základné pravidlá dajú jednoducho naučiť a stačí ich len používať v praxi. Za krátku dobu som u seba videla posun v písaní článkov a príspevkov na fan page. Rástol počet fanúšikov mojej FB stránky Cestujeme bez cestovky, ale aj predaje.

Prerobila som viaceré texty na webe, doplnila chýbajúce podstránky, skrátka zlepšila, čo sa dalo, podľa presného návodu v kurze. Postupne plánujem prerobiť a doplniť na svojom webe ešte oveľa viac.


Martina Magulová - 3. místo v soutěži Zlatý Copykiller

Každý môže cestovať na vlastnú päsť. V rámci Európy až o polovicu lacnejšie než s cestovkou, alebo do vzdialenejších či exotických krajín za cenu dovolenky v Európe.

Web: www.martinamagulova.sk
Produkt: Kompletný návod na cestovanie bez cestovky
Facebook: Cestujeme bez cestovky

Takovéhle nadšené komentáře nám napsali účastníci kurzu přímo v naší podpůrné facebookové skupině. 🙂

Smekám. Jedním slovem WOW. Tolik užitečného materiálu a hlavně v naprosto srozumitelné a praktické formě. Líbí se mi, jak jde celý kurz krok za krokem. Člověk sám ani nedomyslí, kam všude copywriting zasahuje a nevidí souvislosti. Kurz to ale všechno servíruje naprosto dokonale a do nejmenších detailů – co je důležité, na co si dát pozor, čeho se vyvarovat, jak využít to, co mnoho lidí ani neví, že existuje, natož aby s tím pracovali, k tomu reálné ukázky jsou fakt skvělé. A hlavně nechybí Lucčina obvyklá dávka vtipu. 🙂

Katka Sodomkovámilovnice techniky a spolupráce, www.radostspolupracovat.cz

Někdy jsou i superlativy málo. Jako v případě kurzu Copykiller. Všechno, co potřebujete vědět, aby vaše texty chytly, nepustily a prodaly, najdete tady. Srozumitelně, vtipně a jednoduše. A bude vás to bavit!

Marie Korseltováinstruktorka pilates, www.mariekorseltova.cz

Dostala jsem se k online kurzu Copykiller a musím vám říct... JE TO PARÁDÁÁÁÁÁ. 🙂 Libí se mi téma, jak psát e-maily, co dát do předmětu, jaké chyby nedělat, joj tady jsem se až zastyděla! A úplně TOP ja část o Facebooku, protože tam já dělám většinu aktivit. Už vím, co sdílet a jak, dozvěděla jsem se, co fakt nefunguje (a na to jsem koukala jak blázen) a k tomu jsem zjistila mraky dalších užitečných informací. Mám radost, že je tady konečně něco, co v českém a slovenském online světě chybělo a jsem ráda, ze se můžu i já naučit tomu tajuplnému copywriterskému řemeslu. 🙂

Vanda Pálkováwww.sladkemameni.com

Jestli doporučit kurz Copykiller? Rozhodně ano! Dodá nápady a dozvíte se spoustu nových a hodně potřebných rad, které vám přitáhnou pozornost internetových návštěvníků. Po prvních pár lekcích jsem podstatně předělala naši webovou stránku a vlastně stále ji vylepšuji, a to podle nápadů a rad, kterými je kurz Copykiller doslova nabitý. Návštěvnost naší stránky se určitě zestonásobila a také zájem o účast v našich nabízených kurzech a aktivitách se významně zvýšil. K radám Copykillera se stále vracím i po skončení kurzu.

Jitka OurednikAlpine Astrovillage - Kurse & Reisen

David Přikryl

Nejvíc se nám líbilo, že jsme od Lucie a Dušana dostali obratem zpětnou vazbu na to, co jsme při procházení kurzem vytvořili. Díky tomu jsme se mohli hodně posunout. Ty uzavřené FB skupiny jsou hodně fajn.

Kurz mi pomohl v tom, že jsem se naučil psát takové texty, které vedou v ten správný moment ke konverzi. Myšleno nejen v tom smyslu, aby hned přišly peníze na účet.

Například: 

  • aby předmět e-mailu vedl k otevření nové e-mailové zprávy
  • aby obsah mailu dokázal čtenáře přesvědčit k prokliku na nový článek
  • aby úvod článku namotivoval čtenáře, aby si přečetl celý článek
  • aby obsah článku vedl k prokliku na prodejní stránku
  • aby skvěle napsaný text prodejní stránky opravdu vedl k prodeji

V projektu Koupím první byt jsem měl třeba strašně malou návštěvnost prodejních stránek. Konkrétně na e-book Jak koupit první byt? Velký průvodce. Jak by ne, když ostatní texty nebyly postavené tak, aby návštěvníka vedly na prodejní stránky.

Velkou radost mám i z předělané landing page na prodej hypoték, která konečně začala generovat první kontakty.

Hodně Copykillerů včetně mě si vylámalo zuby třeba na zdánlivě jednoduché webové stránce O MNĚ. Není to jednoduché psát sám o sobě, ale nakonec s podporou ostatních jsme to všichni dali dohromady.


David Přikryl - 2. místo v soutěži Zlatý Copykiller

Jsem autor projektu KOUPÍM PRVNÍ BYT a své know how sdílím prostřednictvím internetu. Jsem tedy takový učitel v realitách.

Web: www.koupimprvnibyt.cz
Produkt: e-book Jak koupit první byt
Facebook: Koupím první byt

Psaní prodejních textů mi vždycky dělalo problém. Nevěděla jsem, co napsat, aby to čtenáře zaujalo. Díky kurzu Copykiller se dokážu mnohem lépe nacítit na klienta a texty mi jdou lépe od ruky. Po absolvování kurzu jsem většinu textů na webu úplně přepsala a výsledkem jsou několikanásobné prodeje mých produktů i vyšší výdělky z affiliate.

Marie Vavrochováautorka e-booku Jak se zbavit únavy, www.marie-vavrochova.cz

Poklona až na zem za veleexcelentní dílo, tempo sice vražedné, ale ty přínosy!!! 💣💥 Za mě první kurz, který mě posunul, a hlavně donutil přemýšlet mozkem zákazníka. Smršť informací a praktických rad. Dobře zvolená témata s logickou návazností. Copykiller mě donutil dívat se na web očima návštěvníka. Naučil mě zamýšlet se nad jeho pocity. Smekám taky před stoprocentní péčí autorů v podpůrné FB skupině během kurzu. Bylo a je mi s kurzem dobře i po skončení - vytištěn, stále po ruce a k dispozici. Používám denně, web předělávám, vylepšuji, přemýšlím o každém slovu - není to kurz, který za pár dnů nebo týdnů zmizí v zapomnění. Jestli chcete svoje texty roztancovat nebo je prozatím jen rozhýbat k vyšší návštěvnosti, je Copykiller ten nejlepší parťák.

Lenka Roubalová

Lucie Krausová

Nejvíc mi ale kurz pomohl už v samém začátku - konečně jsem pochopila, kdo je moje cílovka a jakým společným jazykem mluvíme. To se mi hodně ulevilo!

Když jsem skoro před rokem viděla kampaň Lucky a Dušana, říkala jsem si: "Ty jo, to je vtipný, chci taky psát s takovou lehkostí!" 🙂

Tak teď postupně předělávám texty na svém podnikatelském webu. Je teď pro mě těžké najít čas na detailní úpravy, ale po kouskách zjednodušuju a přepisuju. Nejlepší na tom je, že s návodem a radami z Copykillera mě to baví. 🙂 Žádné trápení, okusování tužky a pocení textu za každou cenu. 🙂


Lucie Krausová

Jsem ekonomka, účetní, podnikatelka a především maminka. Baví mě kombinovat práci s čísly a pomoc druhým. Nejradši pomáhám rodičům - začínajícím podnikatelům, zaměstnancům i nezaměstnaným.

Web: www.vysvetlovnik.cz
Produkt: Podnikám na paušál
Facebook: Daňový vysvětlovník především pro rodiče

Reference na VIP workshop Umění online prodeje

Některé věci se nedají předat tak snadno jen přes internet. Na živém 3denním VIP workshopu Umění online prodeje učíme klienty tvořit takové marketingové kampaně, aby jejich dobré výsledky nebyly jenom náhoda, ale jasně naplánovaný strategický cíl.

Více o VIP workshopu se dozvíte tady. >>>

Potrebovala som pomoct s predajnou kampanou, v ktorej som napriek dobremu produktu uplne jasne plavala, alebo sa skor topila. 🙂 Mam vyborny produkt, ktory moze pomahat zenam, ale v marketingu a jeho predavani som tapala. Tak som si pred rokom zbozne zapriala, aby mi s predajnou kampanou pomohol nejaky profik, co je podla mna uplne jasne Dusan Soucek. 🙂 Takze ked mi prisiel e-mail s ponukou, nebolo co riesit, zvlast, ked copywriting mala pod palcom Lucka Koubek.

Workshop perfektne naplnil moje ocakavanie, protože strategii sme sa skutocne venovali krok po kroku, naplno, od ranajok, az po drinky v bare 🙂 Najvetsim prinosom pre mna bola jasna schema a nacasovanie predajnej kampane a dolezitost textu na landing page. Hned nasledujuci mesiac, som si urobila kampan podla odporucani a napriek tomu, ze bola velmi rychla a kratka, vysledky mala som trojnasobne viac objednavok, ako v predchadzajucej kampani. VIP workshop by som urcite odporucala aj dalsim podnikatelom. Posunie ich to na vyssi level v podnikani. Nik predsa nesmie zaspat na vavrinoch. 🙂

Slavka Ramsováinteriérová dizajnérka, lektorka, www.slavkaramsova.sk

Od workshopu jsem očekával:
A) Že se naučíme přemýšlet jako klient. Nestavět texty, stránky, e-maily, atd. z pohledu našeho, ale z pohledu klienta.
B) Že se naučíme přemýšlet o jednotlivých detailech celé prodejní strategie.
C) Že na workshopu dáme dohromady strategii.

V bodě A) a B) workshop naplnil mé očekávání zcela určitě. V bodě C) ne úplně, ale nebylo to vaší chybou, ale z důvodu složitosti našeho projektu. I přesto bych účast na workshopu jednoznačně doporučil. Co dokonce předčilo naše očekávání, bylo zaměření na detaily. Uvědomili jsme si, co jsme doposud dělali špatně a jak málo stačí k tomu, aby byly naše kampaně výrazně úspěšnější. Kdybych měl vypíchnout jednu jedinou věc, která pro nás byla z celého workshopu nejhodnotnější, byl by to určitě osobní přístup a velmi praktické zkušenosti a rady obou lektorů.

Michal Pazderazakladatel a spolumajitel JUSTO (www.justo.cz)

Vkládala jsem do vás obrovské naděje. Čekala jsem, že se v mém marketingovém snažení něco pohne. A skutečně pohnulo. Bylo to sice přes lehké dloubání pod žebry, ale o to účinnější. Konečně jsem si ta svá puzzle poskládala do celkového obrazu. Navíc jsem pochopila, jaký je skutečný rozdíl mezi psaním pro klienty a popisováním produktu. A to na svých vlastních textech. Doporučuji všem, kteří se chtějí v on-line marketingu posunout na novou úroveň. Těm, kteří možná už dlouho vědí CO, ale pořád nevědí JAK.

Jarmila Zítkovázakladatelka CK Prima Parta, www.primaparta.cz

Reference na e-book 14 kroků prodejní stránky

E-book vás provede 14 klíčovými kroky, které by měla obsahovat každá prodejní stránka, aby měla hlavu, patu, a hlavně prodejní výsledky. Je to vlastně taková jednoduchá “šablona”, kterou stačí vyplnit vlastním obsahem – a ve vašem fakturačním systému to začne cinkat jako o Vánocích!

Více o e-booku najdete tady. >>>

Nedávno jsem si koupil e-book Prodejní stránka ve 14 krocích. Zanedlouho mě čeká tvorby mé první prodejní stránky, a i když už mám hodně informací, jak na to, byl jsem si jistý, že Lucie a Dušan přijdou s něčím hodně vytuněným. A nemýlil jsem se. Přesně, jasně a bez zbytečných keců rovnou k věci. Hezky krok za krokem s konkrétními příklady. Takže pokud chcete jasný a přesný návod, a naopak pokud se nechcete prokousávat tunami teorie, tak tento jednoduchý a stručný e-book je to pravé.

Erik Palkoautor e-booku Jak získat zdraví a energii, www.erik-palko.cz

Nemůžete dostat podrobnější návod, jak napsat prodejní stránku. Tenhle e-book je přesně to, co jsem potřebovala. Je to velmi přehledná "šablona". Stačí se jen nechat vést a doplnit vlastní obsah. Pokud chcete jednoduše a bez kudrlinek vědět, jak napsat prodejní stránku, je to přesně pro vás!

PhDr. Lucie LebduškováPsycholožka, autorka projektu Čekala jsem miminko, www.lucielebduskova.cz

Víte, že by bylo dobré, kdyby se na vaši prodejní stránku zákazníci lepili jako vosy na med. Víte, co by tam asi tak mělo být. Ale nevíte, jak s tím naložit. E-book Prodejní stránka ve 14 krocích Vás povede za ručičku. Pomůže utřídit, ukáže příklady, vytasí praktické tipy, připomene, na co zapomínáte (a neměli byste). Jestli jste se nikdy nesnížili k používání taháků, tak tenhle za to stojí.

Michaela PaldusováLektorka české výslovnosti a češtiny jako druhého jazyka, www.mluvimcesky.cz

Skvělý, jednoduchý e-book a přesné kroky, jak napsat prodejní stránku. Líbí se mi, že to jde pěkně postupně po sobě, jak to má být, a žádná zbytečná omáčka. Doporučuji všem, kteří se zbytečně trápí, jak napsat prodejní stránku, aby přesvědčila každého zájemce o dané téma. Děkuji a těším se od vás na další skvělé e-booky.

Karel Morávek

Děkuji, děkuji, za Váš jednoduchý návod uvedený v e-booku Prodejní stránka ve 14 krocích. Konečně se mi podařilo všechny inoformace o produktu čitelně a srozumitelně sepsat, tak aby to mělo hlavu a patu.

Bc. Hana Müllerová, DiS.

E-book Prodejní stránka ve 14 krocích je velmi návodný a nejvíce se mi líbí ukázky dobrých částí u jiných podnikatelů. Díky tomu si mohu představit, co bych na prodejní stránku napsala a jak bych mohla danou část formulovat. E-book je velmi jednoduše napsaný, ovšem to mu neubírá na důležitosti a použitelnosti v praxi. Ba naopak. Díky tomu se už těším, jak budu vytvářet svoji vlastní prodejní stránku. A těším se na reakce svých zákazníků. Mohu jen doporučit.

Radka Krosnářová