mini-online kurz

Seznamka s ideálním klientem

Jak vytěžit z marketingové persony ty nejlepší prodejní texty

Marketingovou personu jste si možná dělali už mockrát. Vyplnili jste všechny ty povinné kolonky jako věk, vzdělání a rodinný stav… Možná jste jí dali i nějaké vtipné jméno. Na popis “jednoho dne v jejím životě” jste se už nejspíš vykašlali, protože – jak to máte asi tak vědět…

A dál?

Skončila v šuplíku, v lepším případě na nástěnce – a šmytec.

Určitě už jste stokrát slyšeli, že bez persony se v podnikání neobejdete. Ale věděli jste, že díky ní můžou vaše texty prodávat mnohem líp? Pojďte se mrknout, jak na to.

Díky práci s marketingovou personou jsem vybrala v kampani na HIT-HITu pro svoji novou knihu dokonce 125 % cílové částky. Navíc se mi daří získávat stále nové a nové čtenáře – nejen ty, kteří už mě znají.
Veronika Hanzlíkováautorka knihy Příběhy českých superpotravin, www.veronikahanzlikova.cz

Zvu vás do 4denního mini-kurzu

Seznamka s ideálním klientem

O svých zákaznících se tam dozvíte věci, o kterých se vám ani nesnilo, a začnete je ihned využívat ve svých prodejních textech.

  • Kdo je váš klient?
    Píšete opravdu pro svého ideálního klienta? Zjistíte, jaké jsou jeho základní charakteristiky a jak toho při psaní co nejlépe využít.
  • Co má rád a co ho štve?
    Jaké řeší problémy, jaké má touhy, jaké prožívá emoce? Proč se mu nedaří jeho problém vyřešit a jak mu v tom můžete pomoci vy?
  • Jak o svých problémech mluví?
    Vypátráte, jaký používá slovník a jaká je jeho typická argumentace. Naučíte se mluvit se zákazníkem jeho vlastním jazykem.
  • Jeden den v životě vašeho zákazníka
    Zjistíte, jak vypadá typický den v zákazníkově životě. Objevíte svůj svatý grál a vaše prodejní texty už nikdy nebudou suché a necneříkající. 😉

Pokud podnikáte a píšete si prodejní texty sami, je pro vás marketingová persona doslova zlatý poklad!

Kdykoli píšu, představuju si svého ideálního klienta. Vím, ke komu mluvím, a díky tomu mi naskakují i ta správná slova, obraty a argumenty. Taky už vím, že pokud mu to nepodám jazykem, kterému dobře rozumí a který sám používá, tak ho to nikdy zajímat nebude.
Andrea Grigerováfontolog, www.psychologiefontu.cz

Díky vaší marketingové personě společně rozklíčujeme:

  • Priority, návyky a zvyklosti vašeho zákazníka
  • Komunikační styl, který bude sedět jemu i vám
  • Konkrétní situace i emoce, které prožívá
  • Co mu možná brání u vás nakoupit
  • Jaké konkrétní argumenty a slova ho motivují k nákupu

Navíc ode mě získáte přesné návody, jak toho využít ve vašich prodejních textech.

Myslela jsem, že naši cílovku dobře znám. Což o to, věděla jsem, o koho jde... ale vlastně jsem toho moc neuměla využít. Lucka mě naučila o cílové skupině přemýšlet úplně jinak. Vžít se do ní, nacítit její vyjadřování a mluvit jejím jazykem. Stačilo lehce změnit texty a najednou začali reagovat ti správní lidé, přibylo spokojených zákazníků a milé spolupráce.
Jitka Černovskákorektorka, copyeditorka, www.tydve.cz
Když jsem pochopila, kdo je můj skutečný klient, doslova jsem si stoupla do role člověka na druhé straně - a začala jsem s tím v textech pracovat. Krásně se mi rozjela skupina na FB, která byla dřív úplně mrtvá. Najednou dostávám spoustu reakcí a ozývají se mi lidi sami od sebe s krásnými ohlasy na moji práci – a přitom dřív jsem se mohla přetrhnout, a nic.
Radana Třešňákováautorka projektu Placentový rituál, www.placentovyritual.cz

Obsah kurzu

  • 16 stručných a velmi praktických videí
    Většina se jich vejde do 3 minut, ale informace z nich jsou doslova k nezaplacení!
  • Textový přepis všech videí
    Pro ty z vás, kteří (jako já) raději louskají písmenka.
  • Audio verze každé lekce
    Nasaďte sluchátka a vezměte si kurz do auta, do tramvaje, nebo třeba do lesa...
  • Pracovní sešit
    1 lekce v kurzu = 1 úkol v sešitě. Na konci kurzu máte svého ideálního klienta jako na dlani!

Kdy je pro vás kurz ideální?

  • Píšete si své prodejní texty sami a často vám chybí ta správná slova a prodejní argumenty.
  • Nejste si jistí, kdo je váš ideální zákazník, a chtěli byste tomu přijít na kloub.
  • Máte hodně zákazníků "potížistů", a chtěli byste přitahovat jen samé pohodové klienty.
  • Nedaří se vám najít ten správný komunikační styl, který bude příjemný vám i vašim zákazníkům.
  • Máte propracovanou marketingovou personu, ale jen vám bezprizorně visí na nástěnce.
Když jsem začala psát pro správnou cílovku, přestali se mi ozývat klienti, pro které nechci nebo nemůžu pracovat, s problémy, které nechci nebo nemůžu řešit.
Lucie Krausováúčetní podpora pro podnikatelky, www.vysvetlovnik.cz

Kdo vás kurzem provede

Lucie Koubek

Lektorka copywritingu, konzultantka a mentorka. Autorka online programu Copykiller – prodávejte textem, obsahová specialistka se zkušeností z desítek velkých online kampaní pro VIP klienty v Česku i na Slovensku.

"Učím své klienty psát prodejní texty v souladu s jejich osobními hodnotami i s principy moderního marketingu."

Jak to bude probíhat?

  • Po zaplacení objednávky (jakmile se připíše platba na náš účet) dostanete ihned přístupy do členské sekce kurzu a můžete se vesele začít seznamovat! 🙂
  • Pomocí krátkých, ale praktickými příklady nabitých videí si vypracujete dokonalý profil svého ideálního klienta. Současně se naučíte využívat ve svých textech ta správná slova a správné argumenty.
  • Pokud radši čtete nebo posloucháte, najdete v členské sekci kurzu i audio do sluchátek a kompletní textový přepis videí.
  • Kurz můžete procházet libovolným tempem a v čase, kdy se vám to zrovna hodí. Přístupy do kurzu získáte na dobu 30 dní.

Mini-kurz za mini-cenu

Váš ideální klient se do vás zamiluje jen za

690 Kč / 28 EUR

 Cena je konečná a zahrnuje DPH.

A výsledek?

  • Dokonale zpracovaný profil vašeho ideálního klienta
  • Poznáte a pochopíte jeho typické chování a zvyklosti
  • Získáte nepřeberné množství konkrétních formulací a argumentů do vašich prodejních textů
  • Vaše texty budou originální, vstřícné, personalizované a budou přitahovat ty správné klienty
Psaní textů mě mnohem víc baví a prodejní stránky podstatně líp fungují! Ulevilo se mi, že nemusím psát za každou cenu nějak sofistikovaně a odborně. Právě naopak – můžu s klientkami mluvit tak, jak jsem běžně zvyklá. Teď si moje kurzy kupují přesně takoví lidé, kterým se jejich obsah líbí, a naopak to odradí ty, kteří očekávají něco jiného.
Petra Vymětalovápodpora pro počítačové blondýny, www.brouzdaliste.cz

Co říkají ti, kdo už se seznámili?

„Nikdy jsem netušila, že je možné o ideálním klientovi takhle přemýšlet. Už pár dní teď chodím po bytě a v duchu si povídám se svojí ideální klientkou. Doma se mě ptají, jestli se něco stalo a jestli je mi dobře. Seznamka mě absolutně nachla a na konci jsem si jen povzdechla, škoda, že to nemá nějaký pokračování! Tolik praktických informací jsem už hodně dlouho v žádném kurzu za tak krátký čas nedostala. Byly to moje nejlépe investované peníze do vzdělání. “
Anička Krajíčkováwww.annakrajickova.cz
„S kurzem "Seznamka s ideálním klientem" jsem byla hóóódně spokojená. Informace v něm byly naprosto vyčerpávající. Nenapadla mě jediná otázka, která by nebyla zodpovězena. Dostatek praktických příkladů vedl k tomu, abych pochopila, jak s celým tématem ideálního klienta pracovat. Nejpřínosnější pro mě bylo dozvědět se důvody, proč je důležité vyplnit si detailně a do hloubky každou položku svého ideálního klienta, a hlavně jak můžu tyto informace využít při psaní textů. Moc za všechno děkuji. ❤︎“
Vendula Krasulovápodnikatelka
„Seznamka s ideálním klientem pro mě byl v lecčems zásadní kurz. V jeho průběhu jsem si uvědomila, že, když přesně zacílím, ušetřím spoustu sil sama sobě, ale především si přitáhnu klienty, se kterými si sedneme. Nebudu tak zběsile vykopávat výkřiky, ale naladím se na příjemný rozhovor v kavárně mezi čtyřma očima. Našla jsem si zde i řadu vhledů pro přístup k podnikání obecně. Moc díky. Bylo to skvělé pošťouchnutí na cestu. Další kroky jsou už na mně.“
Ivana Štefkováwww.ivanastefkova.cz
„Seznamka s ideálním klientem mě opět nezklamala, jako z žádný z Lucčiných kurzů. Oceňovala jsem na něm jednoduchost, přesto byl informačně nabitý. Videa byla stručná, ale naprosto jasná, a já v nich našla vždy to, co jsem potřebovala. Je mnoho lidí, kteří dokáží o ničem mluvit hodiny, ale mluvit o něčem konkrétně jen pár minut a mít to hlavu a patu, to umí prostě Lucka na jedničku. “
Alena Mikulíkovájazyková korektorka
„Všechna videa byla přínosná, bylo v nich pro mě mnoho AHA momentů, které jsem dřív neslyšela, a to jsem návod na ideálního zákazníka měla od dalších 3 lidí a fakt se s tím "patlám" už dost dlouho. Věřím, že díky vašemu kurzu se mnohonásobně v této oblasti posunu vpřed.“
Lucie Horenskáwww.luciehorenska.cz
„Moc se mi líbila videa v kurzu, protože byla stručná a VÝSTIŽNÁ. Všechny potřebné informace – srozumitelně a jasně – v krátkém čase shrnuté. To miluju! A opravdu mě to inspirovalo, jak jinak – efektivněji komunikovat s klienty.“
Denisa Říha Palečkoválektorka a konzultantka partnerských vztahů
www.denisapaleckova.cz

Seznamte se i vy se svým ideálním klientem

Přihlaste se do mini-kurzu ještě dnes, a vaše prodejní texty konečně dostanou šťávu a přitáhnou ty správné zákazníky. 😉

Nejčastější otázky

(Pro zobrazení odpovědi na otázku klikněte)

Jak přesně bude kurz probíhat?

Po zaplacení objednávky (jakmile se připíše platba na náš účet) dostanete ihned přístupy do členské sekce kurzu a můžete se vesele začít seznamovat! 🙂 Všechny informace najdete v členské sekci ve formě videí, textu i audio souborů – stačí si jen vybrat, co vám bude nejlíp vyhovovat.

Jak získám přístupy do kurzu?

Ihned po připsání peněz na náš účet vám dorazí na e-mail všechny důležité informace i přístupy do členské sekce.

Je členství v kurzu nějak časově omezené?

Ano, vaše členství je platné po dobu 30 dnů. Kurz je opravdu velmi stručný a k jeho prostudování vám bohatě postačí jedno odpoledne. Proto seznámení se svým klientem určitě neodkládejte a pusťte se do toho radši hned!

Je kurz nějak časově vázaný? Musím být online v určitý čas?

Nemusíte. 🙂 Všechny lekce v kurzu jsou vám volně dostupné ihned po zaplacení objednávky. Je tedy jen na vás, jestli se do seznamování s klientem pustíte ráno po snídani, nebo večer, až uložíte potomstvo. 🙂
Myslela jsem si, že mým klientem je skoro každý, a tehdy jsem se do psaní musela dost nutit. Až když jsem si konečně ujasnila, kdo je můj ideální klient, odfiltrovala jsem témata a obory, kterými se zabývat zkrátka nechci. Vím přesně, komu chci svou prací pomáhat, a od té doby mě to zase mnohem víc těší.
Michaela Šelenberkovácopywriterka

Něco se zadrhlo? Potřebujete poradit?

Pište na lucie@luciekoubek.cz nebo volejte 775 214 005.