Vyhlášení soutěže
ZLATÝ COPYKILLER
Do soutěže o nejlepší prodejní text se může zapojit každý účastník online kurzu Copykiller – prodávejte textem, který splní podmínky soutěže a přihlásí svůj projekt ve stanoveném termínu. Představujeme vám ty, kteří to dotáhli až na stupně vítězů. GRATULUJEME!
Listopad 2018

1. místo: Zuzana Nováková
Prostřednictvím jednoduchých, praktických návodů pomáhá začínajícím manažerům řešit každodenní pracovní situace.
Web: https://zuzana-novakova.cz/
Zdarma: Tahák pro úspěšné manažery (e-book)
Produkt: Manuál začínajícího manažera (e-book)
Facebook: Úspěšný začínající manažer
Čím vás může inspirovat:
V Zuzčiných textech je skvěle vyvážený poměr faktů a emocí, výborně zvládá postavit do harmonie popis produktu a jeho přínosy. To znamená, že její zákazník přesně ví, co kupuje, a zároveň ihned chápe a vidí, co mu to přinese, v čem se zlepší jeho situace. Za pozornost určitě stojí i její blog. Témata článků perfektně pokrývají přesně ty situace, které její cílovka řeší ve dne v noci.
Zuzčiny texty jsou od všeho takové "akorát":
- Akorát dlouhé, aby předaly všechny důležité informace, ale čtenář se nezačal nudit.
- Jsou srozumitelné, přehledné a konkrétní.
- Zaměřují se primárně na klienta a jeho potřeby.
- Jsou úderné, a přitom laskavé a stejně jako Zuzka zůstávají jemně ženské.

2. místo: Miroslav Kec
Certifikovaný Primal Health kouč, který pomáhá lidem úspěšně vykročit na cestu zdravého životního stylu.
Web: https://primalzdravi.cz/
Zdarma: Neboj se tuků (e-mailový kurz)
Produkt: Primal Health koučink (konzultace)
Facebook: Primal život (veřejná skupina)
Čím vás může inspirovat:
Mirek neslibuje zákazníkům modré z nebe, ale popisuje především konkrétní výsledky, kterých se svými klienty dosahuje. To je u témat jako hubnutí a zdravý životní styl ze všeho nejdůležitější. Jeho texty jsou jasné, stručné, úderné, a přitom řeknou všechno podstatné. Mirkovy texty budí přirozeně důvěru, protože je z nich zřetelně cítit, že to, co nabízí, taky sám aktivně žije.

3. místo: Ivana Gemzická
"Venujem sa tvorbe z textilu. Fascinujú ma nite, vlákna a všetko, čo je tkané. Textil je mojou inšpiráciou."
Web: https://majmecas.sk/
Zdarma: Kreativita ako liek (e-book)
Produkt: Online workshop Listy (online kurz)
Facebook: Pohoda v hlave
Čím vás může inspirovat:
Ivana píše jednoduché texty, které si na nic nehrají. Umí vystihnout všechno podstatné a dobře ví, že kvalitní prodejní texty nejsou o kreativitě. Umí výborně vyhmátnout jádro informace a nabídnout čtenářům přesně ten obsah, který si zrovna potřebují přečíst. Její web je navíc vizuálně přitažlivý, přehledný, strukturovaný a návodný, takže návštěvník nemusí nad ničím zbytečně přemýšlet.
Výsledky minulých ročníků
Duben 2018

1. místo: Eva Pitnerová
Vědma, která předává léčivá poselství pro ženskou duši
Web: http://evapitnerova.cz/
Zdarma: Řekni ano novým příležitostem (e-book)
Produkt: Výklad karet (konzultace)
Facebook: Nejsi v tom sama
Čím vás může inspirovat:
Eva má od malička diagnostikovanou dyslexii, a proto je pro ni psaní textů opravdová výzva. Jenže Eva neskládá ruce do klína, protože "já se stejně nikdy psát nenaučím". Místo toho se vrhla do kurzu Copykiller - prodávejte textem a pořídila si k ruce korektorku. Výsledkem jsou texty, které nás doslova posadily na zadek. Vlastně ne - právě naopak - zvedly nás ze židle!
Evinou jednoznačně nejsilnější stránkou je tzv. "krok navíc". To znamená, že Eva má do nejmenšího detailu zpracováno, kdo je její klientka, jak přemýšlí a co ji trápí. Díky tomu dokáže psát dokonale naladěné texty, které vyhmátnou skutečné vnitřní motivy a touhy klientek.

2. místo: Lucie Krausová
Jsem ekonomka, účetní, podnikatelka a především maminka. Nejradši pomáhám rodičům - začínajícím podnikatelům - nastavit podnikání tak, aby platili státu co nejméně.
Web: http://vysvetlovnik.cz/
Zdarma: 4 možnosti přivýdělku při mateřské a rodičovské
Produkt: Podnikám na paušál (e-book)
Facebook: Daňový vysvětlovník především pro rodiče
Čím vás může inspirovat:
V Lucčiných textech je krásně vidět, že autorka to umí s čísly. :) Jsou precizní, maximálně konkrétní, srozumitelné, úderné a obejdou se bez nicneříkající omáčky. To ale neznamená, že by byly studené a bez emocí. Naopak! I Lucka má skvěle zmáknutou cílovou skupinu - dobře ví, co její klienty trápí a jakým jazykem mluví. Stačí se jen správně naladit - a prodejní text s dokonale vyváženým poměrem faktů a emocí je na světě!

3. místo: Jana Barrera
Pomáhám ženám najít moudrost v jejich srdci, díky které prožijí krásy mateřství podle svých představ.
Web: https://janabarrera.cz/
Zdarma: Přirozený porod poprvé (e-book)
Produkt: Přirozené kojení (konzultace)
Facebook: Přirozené mateřství
Čím vás může inspirovat:
Rozhodně svou facebookovou stránkou Přirozené mateřství. Jana se totiž nebojí. Říká a sdílí věci na rovinu, bez obalu a tak, jak opravdu jsou. Neříká si "proboha, co tomu řeknou lidi??". Její fanpage je skvělou přehlídkou pestrých a různorodých příspěvků, které nenechají nikoho v klidu. Zkrátka si drze říkají o reakci - pozitivní, nebo negativní. Ale rozhodně jsou vidět a slyšet. A o to nám přece na sociálních sítích jde především. ;)
Květen 2017

1. místo: Zuzana Řebíková
Díky vlastním zkušenostem se zdravou stravou vám ukážu, jak ji jednoduše, s chutí a bez hladu propašujete do jídelníčku celé rodiny.
Web: www.zuzanarebikova.cz
Produkt: e-book Začněte jíst zdravě v 7 týdnech
Facebook: Jedeme na zdravé vlně
Čím vás může inspirovat:
Síla a hlavní přednost Zuzčiných textů leží v jednoduchosti. Zuzka prostě nic nekomplikuje, nevymýšlí zbytečné složitosti a jde rovnou k věci. Její texty jsou konkrétní, stručné, jasné, a hlavně informačně hodnotné a přínosné. Zuzka se umí skvěle naladit na zákazníka jeho skutečné potřeby a motivy a neváhá toho ve svých textech využít. Působí sebejistě a přesvědčivě, a přitom nenásilně a uvolněně.

2. místo: David Přikryl
Jsem autor projektu KOUPÍM PRVNÍ BYT a své know how sdílím prostřednictvím internetu. Jsem tedy takový učitel v realitách.
Web: www.koupimprvnibyt.cz
Produkt: e-book Jak koupit první byt
Facebook: Koupím první byt
Čím vás může inspirovat:
David skvěle pracuje s emocemi, jak v textu, tak pomocí fotek a obrázků. Umí výborně vystihnout otázky a nejasnosti, které se jeho klientům honí hlavou, a zvláštní pochvalu zaslouží i jeho precizní blog, kde kromě textu výborně využívá i videa. David píše stručně, jasně, srozumitelně a k věci. V jeho textech je vše potřebné a žádné zbytečnosti, které by odváděly pozornost nežádoucím směrem.

3. místo: Martina Magulová
Každý môže cestovať na vlastnú päsť. V rámci Európy až o polovicu lacnejšie než s cestovkou, alebo do vzdialenejších či exotických krajín za cenu dovolenky v Európe.
Web: www.martinamagulova.sk
Produkt: Kompletný návod na cestovanie bez cestovky
Facebook: Cestujeme bez cestovky
Čím vás může inspirovat:
Martina ve svých textech předává klientům své bohaté zkušenosti jednoduchou, konkrétní a srozumitelnou formou. Je znát, že svým zákazníkům tzv. "vidí do hlavy" a umí toho skvěle využít. Dobře ví, jaké jsou jejich touhy, přání i obavy, a to je pro dobrý prodejní text naprosto zásadní. Perfektní práce i na Facebooku, kde zásobuje fanoušky nekonečnými cestovatelskými tipy a zlepšováky.

4. místo: Jana Stejskalová
Cesta ke zdravé, úspěšné a šťastné ženě aneb jak si vybudovat měsíční rentu 20 tisíc Kč za 3 měsíce
Web: www.okprace.info
Produkt: Členství v OKG
Facebook: Čtyřlístek OKG
Čím vás může inspirovat:
Nejsilnější stránkou Janiných textů je bezesporu "krok navíc". Dokáže výborně vyhmátnout skutečné vnitřní motivy svých klientek a přesně vystihnout jejich skryté touhy a přání.

5. místo: Zuzana Bucifalová
Jsem vášnivá řidička. Pomáhám ostatním ženám, aby se řízení nestalo jejich noční můrou, ale oázou psychického klidu a stalo se symbolem soběstačnosti.
Vítězný web: www.zuzanabucifalova.cz
Produkt: Jak být konečně sebejistou řidičkou na křižovatce
Facebook: Za volantem bez nesnází
Čím vás může inspirovat:
Zuzka ve svých textech působí velmi přirozeně, umí se naladit na jazyk svojí cílovky a komunikovat s ní nenuceně a zcela uvolněně. Velké plus je i úzce zaměřená cílovka pouze na ženy-řidičky.
Jaké ceny můžete vyhrát?
1. místo
VIP workshop
Umění online prodeje

3denní intenzivní živý workshop, kde společně vytvoříme vaši prodejní kampaň na míru.
Cena v hodnotě: 34 470 Kč
2. místo
VIP mentoring
s Lucií a Dušanem

4 hodiny individuálních konzultací vašich textů a marketingových aktivit (přes Skype).
Cena v hodnotě: 12 000 Kč
3. místo
Tajemný balíček
s překvapením

Vtipná, zábavná a poučná copykilleří nadílka. (Nebojte, psa nedáme.)
Cena v neznámé hodnotě :)
Podrobnosti k soutěži
CO BUDEME HODNOTIT:
- Vaši schopnost definovat si jasnou cílovou skupinu.
- Jestli jsou vaše texty srozumitelné, konkrétní a čtivé.
- Jestli přinášejí skutečnou informační hodnotu.
- Jestli jsou přehledné a snadno se v nich orientuje.
- Jestli volíte vhodný styl a způsob komunikace s ohledem na vaši cílovou skupinu.
- Zaměříme se především na „krok navíc“.
- Posvítíme si na výzvu k akci.
PRAVIDLA HRY:
- Vyhodnocení soutěže a vyhlášení vítězů provedou podle svého nejlepšího vědomí a svědomí Lucie Koubek a Dušan Souček. Hodnotit budeme kvalitu vašich textů na základě svých znalostí v copywritingu a online marketingu. Kromě kvality textů tak budeme přihlížet i na kvalitu obsahovou a designovou.
- Pokud se neumístíte na 1.–3. pozici, není naší povinností poskytnout vám zpětnou vazbu, proč se to tentokrát nepovedlo.
- Proti rozhodnutí o vítězi soutěže není možné se odvolat, ani ho nijak vymáhat. Vše je založeno na vzájemné důvěře mezi námi a účastníky soutěže. :)
- Termín výherního VIP workshopu je předem pevně stanoven. Pokud jej vítěz soutěže nevyužije v určeném termínu, není naší povinností nabídnout výherci náhradní termín.