Vyhlášení soutěže

ZLATÝ COPYKILLER

Do soutěže o nejlepší prodejní text se může zapojit každý účastník kurzu Copykiller – prodávejte textem, bez ohledu na to, jestli absolvoval úroveň STARTER, nebo MASTER. Představujeme vám ty, kteří to dotáhli až na stupně vítězů. GRATULUJEME!


Výsledky ročníku 2018

1. místo: Eva Pitnerová

Vědma, která předává léčivá poselství pro ženskou duši

Web: http://evapitnerova.cz/
Zdarma: Řekni ano novým příležitostem (e-book)
Produkt: Výklad karet (konzultace)
Facebook: Nejsi v tom sama

Čím vás může inspirovat:

Eva má od malička diagnostikovanou dyslexii, a proto je pro ni psaní textů opravdová výzva. Jenže Eva neskládá ruce do klína, protože "já se stejně nikdy psát nenaučím". Místo toho se vrhla do kurzu Copykiller - prodávejte textem a  pořídila si k ruce korektorku. Výsledkem jsou texty, které nás doslova posadily na zadek. Vlastně ne - právě naopak - zvedly nás ze židle!

Evinou jednoznačně nejsilnější stránkou je tzv. "krok navíc". To znamená, že Eva má do nejmenšího detailu zpracováno, kdo je její klientka, jak přemýšlí a co ji trápí. Díky tomu dokáže psát dokonale naladěné texty, které vyhmátnou skutečné vnitřní motivy a touhy klientek.

2. místo: Lucie Krausová

Jsem ekonomka, účetní, podnikatelka a především maminka. Nejradši pomáhám rodičům - začínajícím podnikatelům - nastavit podnikání tak, aby platili státu co nejméně.

Web: http://vysvetlovnik.cz/
Zdarma: 4 možnosti přivýdělku při mateřské a rodičovské
Produkt: Podnikám na paušál (e-book)
Facebook: Daňový vysvětlovník především pro rodiče

Čím vás může inspirovat:

V Lucčiných textech je krásně vidět, že autorka to umí s čísly. 🙂 Jsou precizní, maximálně konkrétní, srozumitelné, úderné a obejdou se bez nicneříkající omáčky. To ale neznamená, že by byly studené a bez emocí. Naopak! I Lucka má skvěle zmáknutou cílovou skupinu - dobře ví, co její klienty trápí a jakým jazykem mluví. Stačí se jen správně naladit - a prodejní text s dokonale vyváženým poměrem faktů a emocí je na světě!

3. místo: Jana Barrera

Pomáhám ženám najít moudrost v jejich srdci, díky které prožijí krásy mateřství podle svých představ.

Web: https://janabarrera.cz/
Zdarma: Přirozený porod poprvé (e-book)
Produkt: Přirozené kojení (konzultace)
Facebook: Přirozené mateřství

Čím vás může inspirovat:

Rozhodně svou facebookovou stránkou Přirozené mateřství. Jana se totiž nebojí. Říká a sdílí věci na rovinu, bez obalu a tak, jak opravdu jsou. Neříká si "proboha, co tomu řeknou lidi??". Její fanpage je skvělou přehlídkou pestrých a různorodých příspěvků, které nenechají nikoho v klidu. Zkrátka si drze říkají o reakci - pozitivní, nebo negativní. Ale rozhodně jsou vidět a slyšet. A o to nám přece na sociálních sítích jde především. 😉


Děkujeme všem za účast

Ať jste se umístili mezi prvními, nebo ne, všichni si zasloužíte pomyslný metál. Je skvělé vidět, jak díky kurzu makáte a poslouváte se obřími skoky kupředu. Pukrle a klobouček. 🙂 Máme z vás radost a věříme, že vám tahle výzva pomohla k tomu, abyste posunuli své texty a vztahy se zákazníky na úplně novou úroveň.

Lucie a Dušan


Výsledky ročníku 2017

1. místo: Zuzana Řebíková

Díky vlastním zkušenostem se zdravou stravou vám ukážu, jak ji jednoduše, s chutí a bez hladu propašujete do jídelníčku celé rodiny.

Web: www.zuzanarebikova.cz
Produkt: e-book Začněte jíst zdravě v 7 týdnech
Facebook: Jedeme na zdravé vlně

Čím vás může inspirovat:

Síla a hlavní přednost Zuzčiných textů leží v jednoduchosti. Zuzka prostě nic nekomplikuje, nevymýšlí zbytečné složitosti a jde rovnou k věci. Její texty jsou konkrétní, stručné, jasné, a hlavně informačně hodnotné a přínosné. Zuzka se umí skvěle naladit na zákazníka jeho skutečné potřeby a motivy a neváhá toho ve svých textech využít. Působí sebejistě a přesvědčivě, a přitom nenásilně a uvolněně.

2. místo: David Přikryl

Jsem autor projektu KOUPÍM PRVNÍ BYT a své know how sdílím prostřednictvím internetu. Jsem tedy takový učitel v realitách.

Web: www.koupimprvnibyt.cz
Produkt: e-book Jak koupit první byt
Facebook: Koupím první byt

Čím vás může inspirovat:

David skvěle pracuje s emocemi, jak v textu, tak pomocí fotek a obrázků. Umí výborně vystihnout otázky a nejasnosti, které se jeho klientům honí hlavou, a zvláštní pochvalu zaslouží i jeho precizní blog, kde kromě textu výborně využívá i videa. David píše stručně, jasně, srozumitelně a k věci. V jeho textech je vše potřebné a žádné zbytečnosti, které by odváděly pozornost nežádoucím směrem.

3. místo: Martina Magulová

Každý môže cestovať na vlastnú päsť. V rámci Európy až o polovicu lacnejšie než s cestovkou, alebo do vzdialenejších či exotických krajín za cenu dovolenky v Európe.

Web: www.martinamagulova.sk
Produkt: Kompletný návod na cestovanie bez cestovky
Facebook: Cestujeme bez cestovky

Čím vás může inspirovat:

Martina ve svých textech předává klientům své bohaté zkušenosti jednoduchou, konkrétní a srozumitelnou formou. Je znát, že svým zákazníkům tzv. "vidí do hlavy" a umí toho skvěle využít. Dobře ví, jaké jsou jejich touhy, přání i obavy, a to je pro dobrý prodejní text naprosto zásadní. Perfektní práce i na Facebooku, kde zásobuje fanoušky nekonečnými cestovatelskými tipy a zlepšováky.

4. místo: Jana Stejskalová

Cesta ke zdravé, úspěšné a šťastné ženě aneb jak si vybudovat měsíční rentu 20 tisíc Kč za 3 měsíce

Web: www.okprace.info
Produkt: Členství v OKG
Facebook: Čtyřlístek OKG

Čím vás může inspirovat:

Nejsilnější stránkou Janiných textů je bezesporu "krok navíc". Dokáže výborně vyhmátnout skutečné vnitřní motivy svých klientek a přesně vystihnout jejich skryté touhy a přání.

5. místo: Zuzana Bucifalová

Jsem vášnivá řidička. Pomáhám ostatním ženám, aby se řízení nestalo jejich noční můrou, ale oázou psychického klidu a stalo se symbolem soběstačnosti.

Vítězný web: www.zuzanabucifalova.cz
Produkt: Jak být konečně sebejistou řidičkou na křižovatce
Facebook: Za volantem bez nesnází

Čím vás může inspirovat:

Zuzka ve svých textech působí velmi přirozeně, umí se naladit na jazyk svojí cílovky a komunikovat s ní nenuceně a zcela uvolněně. Velké plus je i úzce zaměřená cílovka pouze na ženy-řidičky.

O co soutěžíme

Vítězný web a jeho kvality rozeberu v článku na blogu a s článkem se pochlubím celé své databázi klientů a fanouškům na Facebooku

Zveme vás na oběd! Konzultace s Lucií a Dušanem nad vašimi texty a byznysy jen podle vašeho gusta. (Max. délka konzultace: 3 hodiny)

K tomu navíc kniha Psychologie ovlivňování od Víta Prokůpka

2.–3. místo

Kniha Psychologie ovlivňování od Víta Prokůpka

Podrobnosti k soutěži

CO BUDEME HODNOTIT:

  • Vaši schopnost definovat si jasnou cílovou skupinu.
  • Jestli jsou vaše texty srozumitelné, konkrétní a čtivé.
  • Jestli přinášejí skutečnou informační hodnotu.
  • Jestli jsou přehledné a snadno se v nich orientuje.
  • Jestli volíte vhodný styl a způsob komunikace s ohledem na vaši cílovou skupinu.
  • Zaměříme se především na „krok navíc“.
  • Posvítíme si na výzvu k akci.

VYHLÁŠENÍ VÍTĚZŮ:

  • Vyhodnocení soutěže a vyhlášení vítězů provedou podle svého nejlepšího vědomí a svědomí Lucie Koubek a Dušan Souček. Hodnotit budeme kvalitu vašich textů na základě svých znalostí v copywritingu a online marketingu. Kromě kvality textů tak budeme přihlížet i na kvalitu obsahovou a designovou.
  • Pokud se neumístíte na 1.–5. pozici, není naší povinností poskytnout vám zpětnou vazbu, proč se to tentokrát nepovedlo.
  • Proti rozhodnutí o vítězi soutěže není možné se odvolat, ani ho nijak vymáhat. Vše je založeno na vzájemné důvěře mezi námi a účastníky soutěže. 🙂