DOPŘEJTE SI VIDĚT SVĚT
Z PTAČÍ PERSPEKTIVY

Točíte videa pro své podnikání, marketing, anebo jen tak pro radost? Dopřejte svým divákům úplně nový pohled na svět.

Hlavní sdělení: Na to, abyste zaujali návštěvníka webu, máte pouhých pár vteřin. Z hlavního sdělení musí být lidem okamžitě jasné, co tady můžou získat, jinak jednoduše odejdou. Konkurence je vzdálená jenom na jedno kliknutí myší. 

Hlavní sdělení musí být především srozumitelné a jasné. Kreativitia neprodává. Zaměřte se na konkrétní přínosy pro cílovou skupinu. Pod nadpis přidejte upřesňující větu a vše postavte tak, aby návštěvník měl chuť pokračovat dál. K tomu napomůže i tlačítko s jednoznačnou výzvou k akci.

ROZŠIŘTE SI OBZORY I VÝHLEDY

Druhý nadpis: Většina návštěvníků vaše hlavní sdělení zpravidla jen proskenuje. Pokud je zaujme, pak automaticky začnou rolovat dolů a zjišťovat, co je tady dalšího. Může to být třeba nadpis, které jde ještě víc do hloubky a oslovuje motivy cílové skupiny.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Další text: Tady se zpravidla hodí představit autora projektu a ukázat, jak může návštěvníkům pomoci. Není to tedy žádný stručný životopis, ale spíš text, který vzbudí sympatie a důvěru, že tady je návštěvník v těch nejlepších rukou. Nerozepisujte se moc. Stačí jeden krátký odstaveček a tlačítko, které odvede návštěvníka na stránku "O nás".

Obrázek/fotografie: Záleží, co přesně je to řešení, které nabízíte, ale je fajn oslovit lidi i vizuálně a ukázat jim tak, co pro ně máte. Obrázek by měl navodit pocit, že se jedná o něco "opravdového", co návštěvník může získat. Cílem je, aby si to díky vizualizaci nebo fotografii dokázal lépe představit. 

Jedinečný online kurz

JAK TOČIT VIDEA DRONEM

Nadpis: Návrh řešení toho, o čem byla řeč doposud. Pokud návštěvník skutečně postupuje ideálně krok za krokem, má teď za sebou zaujetí na začátku a v hlavě má brouka díky přesnějšímu rozebrání jeho motivů. Ví, že jste profík na svém místě, a právě teď se dostal na další sekci, kde mu celkem logicky nabídnete řešení. Tedy odkaz na službu, prodejní stránku, kontakt, nebo třeba magnet zdarma.

Nabídněte klientům pohled z nové perspektivy a ukažte produkty v tom nejlepším světle a z nečekaného úhlu pohledu. Naučte se točit videa dronem krok za krokem. Je to mnohem jednodušší, než jste čekali!

Popis služby: Stručný popis vašeho produku, kde zmíníte jenom to nejdůležitější, co opravdu osloví cílovou skupinu. Všechny další informace se dozví na prodejní stránce. Úkolem tohoto textu je pouze nalákat lidi ke kliknutí na tlačítko a zkoumání dalších podrobností. Tomu napomůže třeba i sdělení, že je to mnohem jednodušší, než si klient myslí. 

AKTUÁLNĚ Z BLOGU

Na skladě vám leží nové produkty, které potřebujete hodit na e-shop, ale vy sedíte před prázdným textovým…
Trochu jste překopali texty na webu, docela dost jste si s tím vyhráli… Teď byste ale potřebovali…
Svět reklamy na internetu je krutý a svým způsobem zoufale povrchní. Denně na nás chrlí stovky a…

Blog: Pamatujte, že domovská stránka je především rozcestník. Hodně lidí na ni přijde z nějaké jiné vaší stránky. Není to tak, že všichni začnou na home page, a tam si vyberou, kam půjdou dál. Daleko pravděpodobněji se lidé dostanou na nějakou jinou stránku – třeba z reklamy, článku, e-mailu... A pokud se chtějí na webu zorientovat, kliknou v menu na "home" nebo "domů", kde očekávají stručné info o tom, kde to vlastně jsou a co jim tyhle stránky nabízejí. Většina lidí ale nechce hned jít do akce a něco koupit. Proto se hodí nabídnout na hlavní stránce i nějaký obsah zdarma, třeba blog, nebo videa.

Navíc, pokud pravidelně píšete blog a máte na HP odkaz na  nejnovější články, stránka se automaticky neustále mění, což se líbí nejenom návštěvníkům, ale i vyhledávačům, a ty pak vaše webovky upřednostňují. 

CO ŘÍKAJÍ ÚČASTNÍCI

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec pellentesque velit a dolor fermentum, eget viverra risus finibus. Nam libero quam, imperdiet at magna vel, tincidunt elementum blandit quam tincidunt sem.
PetraFinanční poradce
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec pellentesque velit a dolor fermentum, eget viverra risus finibus. Nam libero quam, imperdiet at magna vel, tincidunt elementum blandit quam tincidunt sem.
HonzaInformatik

Reference: Reference jsou nejsilnější prodejní argument a určitě na homepage patří. Měly by ale zmiňovat především jasné přínosy a výsledky, čeho lidé díky vašim produktům či službám dosáhli. Na homepage stačí pár nejlepších a tlačítko s odkazem na další reference. Homepage je rozcestník – někdo chce koupit, někdo chce něco zdarma, někdo chce vědět, jestli stránce může věřit. Domovská stránka musí uspokojovat všechny tyto potřeby.