UMĚNÍ ONLINE PRODEJE

VIP workshop, kde společně vytvoříme vaši prodejní kampaň na míru

Taky tak milujete, když se vás někdo natvrdo zeptá: "A kolik vám to podnikání vydělává?"

Co odpovídáte? Vypálíte rovnou a s hrdě vztyčenou bradou konkrétní výsledky? Anebo z vás vyleze spíš něco jako "Ale jo, dobře se nám to rozjíždí..."

Pomůžeme vám to změnit.

Naše odpovědi na tuhle otázku jsou tady:

Copykiller 2017

Prodej online kurzu Copykiller - prodávejte textem na jaře 2017

Výsledky kampaně za 2 měsíce:

Tržba: 1 120 640 Kč

Náklady: 277 118 Kč

Zisk: 843 522 Kč

Vánoce 2017

Vánoční akce na produkty Lucie a Dušana

Výsledky kampaně za 6 dní:

Tržba: 64 720 Kč

Náklady: 14 541 Kč

Zisk: 50 179 Kč

Reklama na Facebooku

Spuštění nového online kurzu Reklama na FB v létě 2018

Výsledky kampaně za 11 dní:

Tržba: 124 605 Kč

Náklady: 6 024 Kč

Zisk: 118 581 Kč

Copykiller 2018

Prodej online kurzu Copykiller v září 2018

Výsledky kampaně za 26 dní:

Tržba: 993 984 Kč

Náklady: 306 262 Kč

Zisk: 687 722 Kč

Copykiller Fest 2017

Celodenní konference pro 100 lidí v Praze

Výsledky kampaně za 2 měsíce:

Tržba: 216 827 Kč

Náklady: 105 699 Kč

Zisk: 111 128 Kč

Nový e-book

Představení nového e-booku Prodejní stránka ve 14 krocích

Výsledky kampaně za 4 dny:

Tržba: 40 875 Kč

Náklady: 2 319 Kč

Zisk: 38 556 Kč

S monstrózním rozpočtem a obří databází umí obrat udělat každý. My nemáme ani neomezené peníze ani extra velkou databázi, a tak na to musíme jít hlavou. 😉 Umíme vymáčknout nečekané výsledky z malých i velkých kampaní, většinou s omezeným rozpočtem na reklamu a malou databází (do 5 000 kontaktů).

Není to o penězích, je to o promyšlené strategii a dobře odvedené práci.

Připravíme spolu vaši prodejní kampaň

Naučíme vás dělat takové kampaně, aby vaše dobré výsledky nebyla jenom náhoda, ale jasně naplánovaný strategický cíl. A to se nedá udělat jen tak na dálku přes internet. Proto jsme pro vás vymysleli bezkonkurenční živý praktický seminář. Potkáme se osobně na 3 dny a nalejeme vám do hlavy, co se do vás vejde (a ještě mnohem víc). Bude to totální informační masírka, ale bude vás to neuvěřitelně bavit. Těšíte se?

Utečte na 3 dny od rodiny, zavřete se před všemi a před vším a pojďte s námi dát plný fokus jen a jen a svůj byznys.

1. termín

2. termín

Pouze pro 10 statečných

Chceme každému z vás věnovat maximálně individuální pozornost a zaměřit se na vaše konkrétní projekty. Proto tenhle super-praktický workshop otevíráme pouze pro 10 lidí. Výsledkem našeho společného 3denního řádění bude 1 celá kompletně promyšlená a z velké části i nastavená prodejní kampaň.

Ano, rozumíte tomu dobře. Vy jen přijdete s konkrétním produktem, a my vám pomůžeme vymyslet, nastavit, otextovat a nalajnovat všechny kroky a postupy, které vám přinesou výsledky, o jakých zatím jenom sníte.

Vymyslíme společně např.:

  • Konkrétní strategický plán pro vaši prodejní kampaň
  • Detailní časovou osu celé vaší strategie
  • Co všechno budete potřebovat pro úspěšnou kampaň vytvořit
  • Jak získáte do kampaně čerstvé a nažhavené kontakty
  • Jaký magnet na kontakty bude pro prodej vašeho produktu nejlepší
  • Jak napsat a nastavit e-maily, které opravdu prodávají
  • Jak uspořádat prodejní stránku, aby opravdu prodávala
  • Jak nastavit remarketingové reklamy pro váš produkt
  • Co máte napsat do reklam, aby opravdu fungovaly
  • Jak všechny marketingové kanály smysluplně provážete 

To všechno pro váš konkrétní produkt, takže výsledkem bude hotová a plně funkční prodejní kampaň, kterou bude stačit jenom zapnout. 🙂 

Jasně, s největší pravděpodobností za ty 3 dny nezvládneme nastavit do puntíku úplně všechno. A pokud se to stane, garantujeme vám, že budete znát detailní kroky, CO, JAK a KDY máte dál udělat.

Hlavní (a nevyčíslitelná) hodnota worskhopu je ale ještě v něčem jiném. Budete přesně vědět, proč to všechno děláte. Takže potom už si budete umět připravit další kampaně sami a na téměř profesionální úrovni.

  • Právě teď je ten nejlepší čas nastavit si systém a připravit marketingové aktivity pro rok 2019.

Jak VIP workshop hodnotí účastníci?

Od workshopu jsem očekával:
A) Že se naučíme přemýšlet jako klient. Nestavět texty, stránky, e-maily, atd. z pohledu našeho, ale z pohledu klienta.
B) Že se naučíme přemýšlet o jednotlivých detailech celé prodejní strategie.
C) Že na workshopu dáme dohromady strategii.

V bodě A) a B) workshop naplnil mé očekávání zcela určitě. V bodě C) ne úplně, ale nebylo to vaší chybou, ale z důvodu složitosti našeho projektu. I přesto bych účast na workshopu jednoznačně doporučil. Co dokonce předčilo naše očekávání, bylo zaměření na detaily. Uvědomili jsme si, co jsme doposud dělali špatně a jak málo stačí k tomu, aby byly naše kampaně výrazně úspěšnější. Kdybych měl vypíchnout jednu jedinou věc, která pro nás byla z celého workshopu nejhodnotnější, byl by to určitě osobní přístup a velmi praktické zkušenosti a rady obou lektorů.

Michal Pazderazakladatel a spolumajitel JUSTO (www.justo.cz)

Vkládala jsem do vás obrovské naděje. Čekala jsem, že se v mém marketingovém snažení něco pohne. A skutečně pohnulo. Bylo to sice přes lehké dloubání pod žebry, ale o to účinnější. Konečně jsem si ta svá puzzle poskládala do celkového obrazu. Navíc jsem pochopila, jaký je skutečný rozdíl mezi psaním pro klienty a popisováním produktu. A to na svých vlastních textech. Doporučuji všem, kteří se chtějí v on-line marketingu posunout na novou úroveň. Těm, kteří možná už dlouho vědí CO, ale pořád nevědí JAK.

Jarmila Zítkovázakladatelka CK Prima Parta, www.primaparta.cz

Potrebovala som pomoct s predajnou kampanou, v ktorej som napriek dobremu produktu uplne jasne plavala, alebo sa skor topila. 🙂 Mam vyborny produkt, ktory moze pomahat zenam, ale v marketingu a jeho predavani som tapala. Tak som si pred rokom zbozne zapriala, aby mi s predajnou kampanou pomohol nejaky profik, co je podla mna uplne jasne Dusan Soucek. 🙂 Takze ked mi prisiel e-mail s ponukou, nebolo co riesit, zvlast, ked copywriting mala pod palcom Lucka Koubek.

Workshop perfektne naplnil moje ocakavanie, protože strategii sme sa skutocne venovali krok po kroku, naplno, od ranajok, az po drinky v bare 🙂 Najvetsim prinosom pre mna bola jasna schema a nacasovanie predajnej kampane a dolezitost textu na landing page. Hned nasledujuci mesiac, som si urobila kampan podla odporucani a napriek tomu, ze bola velmi rychla a kratka, vysledky mala som trojnasobne viac objednavok, ako v predchadzajucej kampani. VIP workshop by som urcite odporucala aj dalsim podnikatelom. Posunie ich to na vyssi level v podnikani. Nik predsa nesmie zaspat na vavrinoch. 🙂

Slavka Ramsováinteriérová dizajnérka, lektorka, www.slavkaramsova.sk

Tenhle workshop není pro každého

Není to akce pro 10 nejrychlejších zájemců. Tohle je skutečný VIP workshop. A to znamená, že o vás předem potřebujeme něco vědět. Bude nás zajímat třeba to, jak kvalitní máte produkt a na jaké úrovni se nachází váš byznys. To proto, aby celé to naše společné snažení mělo opravdu smysl a přineslo maximální výsledky.

Proto vás chceme požádat o vyplnění nezávazného kvalifikačního dotazníku, který nám napoví, jestli bude tento VIP seminář přínosný právě pro vás. Dotazník má jen 11 otázek a zabere vám asi tak 10 minut.

Po vyplnění dotazníku vám přijde e-mail se všemi dalšími podrobnostmi k workshopu.

Dotazníky posuzujeme opravdu individuálně, a proto na jejich vyhodnocení potřebujeme cca 4–5 dní. Do uplynutí této lhůty vás budeme osobně kontaktovat.

Přihlášky na workshop uzavíráme v pátek 9. 11. 2018 o půlnoci.

Jsme na vás připravení

Vaši vysněnou prodejní kampaň vám pomůže nastavit celý náš Copykilleří tým. Budeme se vám 3 dny věnovat a makat na vašem projektu společnými silami. Odnesete si nejen perfektně naplánovanou kampaň, hromadu know-how a našich osobních zkušeností, ale taky spoustu veselých zážitků s naší prima partičkou.

Lucie Koubek
Lucie Koubek
Copywriterka a obsahový mág s vášní pro online marketing
Dušan Souček
Dušan Souček
Online podnikatel a marketingový stratég se závislostí na prodeji
Daniel Šikling
Daniel Šikling
Trpělivá a ochotná technická podpora se smyslem pro humor
Lentilka
Lentilka
Bezpečnostní služba a psychoterapeut s vášní pro piškotky.