Děkujeme za vyplnění dotazníku a máme radost, že vás zaujal VIP seminář Umění online prodeje.

  • Tuto stránku prosím nepřeskakujte a pročtěte si pozorně všechny informace. 

To, že jste se dostali až sem, už jednoznačně něco znamená. Znamená to, že dobře víte, co přesně pro své podnikání potřebujete.

Nechte nás hádat:

Máte za sebou možná už několik online kurzů zaměřených na marketing. Vsadíme se, že vám přinesly hromadu užitečných informací a spoustu motivace a inspirace. Ale vy už jste se teď dostali do bodu, kdy vám to tak úplně nestačí. Nepotřebujete jen další inspiraci. Nepotřebujete další motivaci. Nepotřebujete slyšet, že máte dělat e-mail marketing a Facebook reklamy a psát takové a makové prodejní stránky.

Potřebujete prostě, aby vám někdo na vašem konkrétním byznysu ukázal, jak ho rozhýbat. Jak si vytvořit úspěšnou marketingovou kampaň na míru pro vás a pro váš produkt - a konečně začít pořádně prodávat a pořádně vydělávat.

Už vám nestačí jen sledovat, jak to dělají jiní. Potřebujete přesně vědět, jak to máte dělat vy. A je to úplně normální. Vždyť přece i ti největší a nejúspěšnější podnikatelé si najímají profíky a mentory, aby jim ukázali, jak dál a jak se posunout rychleji kupředu.

Asi už nás trochu znáte. Jsme Lucie Koubek a Dušan Souček a společně se věnujeme vymýšlení a realizaci online marketingových strategií.

Dušan je expert přes marketingové strategie a Lucie přes prodejní texty a obsahové strategie. Od té doby, co jsme to dali dohromady, jsme neporazitelná dvojka a čím dál tím víc lidí se na nás obrací, abychom jim vymysleli a nastavili kampaň pro jejich projekt.

Jenže kdybychom se rozkrájeli, nemůžeme uspokojit všechny zájemce individuálně. A nemůžeme je uspokojit ani online, protože i v dnešní digitální době jsou zkrátka věci, které se jednoduše přes internet přenést nedají.

Máme s vymýšlením a přípravou online marketingových kampaní bohaté zkušenosti a víme přesně, co potřebujete:

Individuální osobní přístup a prodejní kampaň vytvořenou na míru pro váš jedinečný produkt.

Zveme vás na 3denní intenzivní VIP workshop

UMĚNÍ ONLINE PRODEJE

který proběhne v komfortním Wellness penzionu Medličky na Vysočině. 
Termín workshopu je 10. 6.–12. 6. 2019.

S naší pomocí si vymyslíte a nastavíte celou prodejní kampaň, takže ji budete moct jenom vzít a „zapnout”. Zároveň vás naučíme osvědčené postupy a jednotlivé kroky, jak postupovat, abyste to už příště zvládli sami.

1. den

Umění strategie

Dozvíte se, jak smysluplně naplánovat vaši prodejní kampaň. Zjistíte, jak dokážete z toho, co momentálně máte k dispozici, vytvořit tu nejlepší možnou strategii. Výsledkem bude konkrétní strategický plán pro vaši prodejní kampaň.

2. den

Nastavení prodeje

Naplánujete si svou prodejní strategii den za dnem, vytvoříte přesnou časovou osu marketingové kampaně a společně vytvoříme a otextujeme klíčové webové stránky, které budete do kampaně potřebovat.

3. den

Akvizice a propagace

Promyslíme a naplánujeme efektivní využití jednotlivých marketingových kanálů pro vaši kampaň podle vytvořené strategie. Napíšete si prodejní e-maily, připravíte texty do FB reklamy, zkrátka postaráme se společně o to, abyste mohli o své nabídce říct celému světu.

My vám budeme celou dobu k ruce

Budou to tři doslova natřískané dny, kdy detailně poznáte naše osobní postupy a metody online prodeje. Zároveň získáte příležitost využít našeho osobního mentoringu a užijete si spoustu zábavy s podobně motivovanými lidmi.

Můžete počítat i s technickou podporou, která vám s radostí a ochotně pomůže vyřešit všechny technické zádrhele a nejasnosti.

Utečte na 3 dny od rodiny, zavřete se před všemi a před vším a pojďte s námi dát plný fokus jen a jen na svůj byznys.

Podrobný program workshopu

PONDĚLÍ – Umění strategie

12:00 – 14:00

Zahajovací oběd

Nejdřív se na to pořádně posilníme a dáme si pořádný oběd. Tam bude čas na seznámení i společné popovídání.

MODUL I

14:00 – 19:00

Plánování a časová osa strategie

Krátká úvodní přednáška Dušana Součka

Praktická část

Individuální práce na vašich projektech s naší osobní asistencí

  • Vytvoříte si konkrétní plán a časovou osu své prodejní kampaně.
  • Zaměříme se na vaše zdroje a zjistíme, z čeho můžeme vycházet.
  • Postavíte si strategii na míru podle vašich osobních možností.
  • Uděláte si konkrétní přehled, co všechno budete do kampaně potřebovat.

19:00 – ??:??

Večeře

Ne(z)řízený brainstorming :) Volný večerní program, během něhož můžete:

  • dokončovat, co jste nestihli
  • brainstormovat, až se z vás bude kouřit
  • relaxovat v hotelovém wellness
  • prozkoumat nabídku hotelového baru

ÚTERÝ – Nastavení prodeje

08:00 – 09:00

Snídaně

MODUL II

09:00 – 12:00

Psychologie online textů 

Krátká přednáška Lucie Koubek

Praktická část

Individuální práce na vašich projektech s naší osobní asistencí

  • Ujasníte si, jaký zvolit komunikační styl a na co slyší vaše cílová skupina.
  • Naplánujete si, jaké webové stránky bude potřeba otextovat a připravíte si základní osnovu.
  • Vytvoříte si detailní obsah vaší squeeze page.

12:00 – 14:00

Oběd

MODUL III

14:00 – 19:00

Jak napsat prodejní stránku

Krátká přednáška Lucie Koubek

Praktická část

Individuální práce na vašich projektech s naší osobní asistencí

  • Napíšete si komplet celou prodejní stránku svého projektu.
  • Nastavíte si všechy technické záležitosti pro úspěšný online prodej.
  • Doladíte všechny drobnosti, aby vaše prodejní stránka mohla začít fungovat.

Tato část workshopu bude vyžadovat hodně času a veliké nasazení. Můžete samozřejmě pokračovat v práci i po večeři, podle vaší vlastní individuální potřeby. S naší podporou každopádně počítejte i v průběhu večera. ;)

19:00 – ??:??

Večeře

Volný program.

Předpokládáme, že většina z vás bude chtít pokračovat v práci na prodejní stránce, a jsme připraveni podávat vám pomocnou ruku třeba až do rána bílého. Zkrátka dokud bude síla, energie a co pít. :)

STŘEDA – Akvizice a propagace

V tuto chvíli už budete mít vytvořenou strategii, detailní časovou osu a připravené všechny podstatné texty, tzn. klíčové materiály pro spuštění celé prodejní mašiny. Uvidíte, jak snadno a rychle s takovou přípravou vytvoříte všechny marketingové materiály.

08:00 – 09:00

Snídaně

MODUL IV

09:00 – 12:00

Co potřebujete k efektivní propagaci

Krátká přednáška Dušana Součka

Praktická část

Individuální práce na vašich projektech s naší osobní asistencí

  • Podle vaší časové osy detailně naplánujeme, jaké marketingové materiály (e-maily, příspěvky…), budete potřebovat.
  • Pochopíte, co je klíčové v jednotlivých fázích kampaně komunikovat a proč.
  • Ujasníte si, co všechno budete potřebovat zajistit pro úspěšné spuštění kampaně.

12:00 – 13:30

Oběd

MODUL V

13:30 – 17:00

Síla textů v propagaci

Krátká přednáška Lucie Koubek

Praktická část

Individuální práce na vašich projektech s naší osobní asistencí

  • Vytvoříte si obsah prodejních e-mailů.
  • Napíšete si propagační FB posty.
  • Vytvoříte si obsah FB (i jiné) reklamy.
  • Všechno to seskládáte a propojíte dohromady.

17:00 – 20:00

Závěrečný raut

Oficiální program končí v 17:00, ale my zůstaneme na místě až do večera a budeme vám ještě pár hodin s radostí k dispozici pro případné další konzultace.

Sami vidíte, že to bude doslova informační smršť a ďábelská marketingová jízda.Tyhle šílené 3 dny si vyžádají vaše maximální nasazení a spoustu energie. Ale bude to vaše nejlepší časová i finanční investice roku 2019.

VIP workshop Umění online prodeje stojí 34.470 Kč

Uvedená cena je bez DPH

Cena zahrnuje:

Pobyt ve wellness penzionu

  • Ubytování na 2 noci
  • Snídaně, obědy a večeře
  • Drobné občerstvení v průběhu dne
  • Neomezený vstup do wellness
  • Parkování

VIP Know-How

  • VIP workshop Umění online prodeje
  • Individuální konzultace a mentoring
  • Technická podpora
  • Praxí prověřené návody a postupy
  • Skupinový brainstorming

Po dobu trvání workshopu se nás můžete kdykoli na cokoli zeptat. Budeme s vámi ochotně brainstormovat i mimo oficiální časy jednotlivých vzdělávacích modulů. Pokecáme u snídaně, večer v baru, v sauně nebo ve vířivce… ;)


Storno podmínky: V případě zrušení účasti více než 10 dní předem vám vrátíme 50 % ze zaplacené částky. Při zrušení účasti 10 a méně dnů předem činí storno poplatek 100 % z uhrazené částky.

Odjíždět budete s plnou hlavou nových informací, plným notesem nápadů k realizaci, ale hlavně s kompletně připravenou prodejní kampaní na míru pro váš konkrétní produkt.

Ano, může se stát, že za ty 3 dny nezvládneme nastavit úplně všechno do posledního puntíku a posledního písmenka. A budeme upřímní – počítejte s tím, že se to nejspíš stane, protože nastavit komplet prodejní kampaň je opravdu hodně práce. My vám ale garantujeme, že budete znát přesné kroky, co a jak máte dál udělat.

Hlavní (a nevyčíslitelná) hodnota worskhopu je ale ještě v něčem jiném. Budete přesně vědět, proč to všechno děláte. Takže další kampaně už si budete umět nastavit sami a na téměř profesionální úrovni.

1. den si vytvoříte konkrétní strategický plán a přesnou časovou osu vaší prodejní kampaně.

2. den si připravíte a napíšete klíčové webové stránky, které budete do kampaně potřebovat.

3. den se společně postaráme o propagaci a využijeme všechny dostupné kanály, kterými o své nabídce řeknete světu.

Jak VIP workshop hodnotí účastníci?

Od workshopu jsem očekával:
A) Že se naučíme přemýšlet jako klient. Nestavět texty, stránky, e-maily, atd. z pohledu našeho, ale z pohledu klienta.
B) Že se naučíme přemýšlet o jednotlivých detailech celé prodejní strategie.
C) Že na workshopu dáme dohromady strategii.

V bodě A) a B) workshop naplnil mé očekávání zcela určitě. V bodě C) ne úplně, ale nebylo to vaší chybou, ale z důvodu složitosti našeho projektu. I přesto bych účast na workshopu jednoznačně doporučil. Co dokonce předčilo naše očekávání, bylo zaměření na detaily. Uvědomili jsme si, co jsme doposud dělali špatně a jak málo stačí k tomu, aby byly naše kampaně výrazně úspěšnější. Kdybych měl vypíchnout jednu jedinou věc, která pro nás byla z celého workshopu nejhodnotnější, byl by to určitě osobní přístup a velmi praktické zkušenosti a rady obou lektorů.
Michal Pazderazakladatel a spolumajitel JUSTO (www.justo.cz)
Potrebovala som pomoct s predajnou kampanou, v ktorej som napriek dobremu produktu uplne jasne plavala, alebo sa skor topila. :-) Mam vyborny produkt, ktory moze pomahat zenam, ale v marketingu a jeho predavani som tapala. Tak som si pred rokom zbozne zapriala, aby mi s predajnou kampanou pomohol nejaky profik, co je podla mna uplne jasne Dusan Soucek. :-) Takze ked mi prisiel e-mail s ponukou, nebolo co riesit, zvlast, ked copywriting mala pod palcom Lucka Koubek.

Workshop perfektne naplnil moje ocakavanie, protože strategii sme sa skutocne venovali krok po kroku, naplno, od ranajok, az po drinky v bare :-) Najvetsim prinosom pre mna bola jasna schema a nacasovanie predajnej kampane a dolezitost textu na landing page. Hned nasledujuci mesiac, som si urobila kampan podla odporucani a napriek tomu, ze bola velmi rychla a kratka, vysledky mala som trojnasobne viac objednavok, ako v predchadzajucej kampani. VIP workshop by som urcite odporucala aj dalsim podnikatelom. Posunie ich to na vyssi level v podnikani. Nik predsa nesmie zaspat na vavrinoch. :-)
Slavka Ramsováinteriérová dizajnérka, lektorka, www.slavkaramsova.sk
Už jsem si zaplatila několik tzv. „expertů na marketing“. Různé agentury, „specialistku“ markeťačku… Zadarmo byli drazí a spolupráce s nimi mi nikdy žádné viditelné výsledky nepřinesla. Copykilleři byli poslední štace. Na první dojem dobrý, na druhý ještě lepší. Jestli však čekáte, že to bude procházka růžovým sadem, jste na omylu. Budete dřít jako blázni, nebudete stíhat a bude vás bolet hlava. Nakonec ovšem zjistíte, že je mnohem lepší sám se naučit a porozumět. Pochopíte, proč práce agentur zvnějšku nemá žádný extra efekt. A že vaše osobní práce má mnohem větší význam, protože prodáváte sami sebe. A vy svým klientům přece rozumíte ze všech nejvíc.
Mgr. Jana Žouželkovámajitelka NovaDida, spol. s r. o., www.novadida.cz

Petra Vymlátilová, Menzo s. r. o. www.menzo.cz

 

Vkládala jsem do vás obrovské naděje. Čekala jsem, že se v mém marketingovém snažení něco pohne. A skutečně pohnulo. Bylo to sice přes lehké dloubání pod žebry, ale o to účinnější. Konečně jsem si ta svá puzzle poskládala do celkového obrazu. Navíc jsem pochopila, jaký je skutečný rozdíl mezi psaním pro klienty a popisováním produktu. A to na svých vlastních textech. Doporučuji všem, kteří se chtějí v on-line marketingu posunout na novou úroveň. Těm, kteří možná už dlouho vědí CO, ale pořád nevědí JAK.
Jarmila Zítkovázakladatelka CK Prima Parta, www.primaparta.cz

VIP workshop Umění online prodeje

Termín workshopu

Jsme na vás připravení

Vaši vysněnou prodejní kampaň vám pomůže nastavit celý náš Copykilleří tým. Budeme se vám 3 dny věnovat a makat na vašem projektu společnými silami. Odnesete si nejen perfektně naplánovanou kampaň, hromadu know-how a našich osobních zkušeností, ale taky spoustu veselých zážitků s naší prima partičkou.

Lucie Koubek

Copywriterka a obsahový mág s vášní pro online marketing

Dušan Souček

Online podnikatel a marketingový stratég se závislostí na prodeji

Daniel Šikling

Trpělivá a ochotná technická podpora se smyslem pro humor

Lentilka

Bezpečnostní služba a psychoterapeut s vášní pro piškotky.

Brzy se vám ozveme

Na tento workshop můžeme přijmout maximálně 10 lidí. Do 5 dnů se vám ozveme a potvrdíme vám, jestli je tato akce to pravé zrovna pro vás a jestli s účastí na workshopu můžete počítat.

Chcete nám ještě něco vzkázat?

Pokud jste zapomněli v dotazníku něco zmínit, nebo vás ještě napadlo něco, co vám připadá důležité, neváhejte a pište na e-mail copy@copykiller.cz, nebo nám zanechte zprávu ve formuláři tady vpravo. ➝

Pište, co máte na srdci:

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů

Děkujeme a už se na vás neuvěřitelně těšíme! 
Lucie Koubek, Dušan Souček a celý tým Copykiller.