Krátké, nebo dlouhé prodejní stránky? Stručné a úderné copy, nebo raději detailnější informace a hodně emocí?
Taky se vám tyhle otázky občas honí hlavou? Buďte v klidu, nad tím se neustále dohaduje celý copy svět. Všude se píše, že jsou lepší stručné a úderné texty, ale vsadím se, že velmi často narážíte i na prodejní stránky, které trvají snad týden – a pozor: fungují taky.
Rozum do hrsti, jak jinak. 😉 Přemýšlejte se mnou:
Stejné je to s vašimi produkty. Nejdřív se podívejte, jakou má váš produkt cenovku. Obecně platí, že čím levnější produkt, tím menší bude mít klient potřebu detailně studovat všechny podrobnosti. A pokud ho zavalíte hromadou nepotřebných podrobností jen proto, že „vy mu to prostě chcete všechno říct“, dost možná ho spíš unavíte a otrávíte.
Naopak čím dražší produkt, tím bude o koupi víc přemýšlet a bude si chtít produkt „osahat“ do nejmenšího detailu. Bude chtít znát všechny možné podrobnosti a bude tady na místě důkladně se zamyslet nad tím, co všechno se mu honí hlavou.
Prostě k prodejní stránce budete jinak přistupovat, když prodáváte omalovánky za 190 Kč, a jinak, když prodáváte online kurz za 6 tisíc.
Zkuste si ještě představit, že byste na prodejní stránce měli jenom následující text:
Anebo:
Myslíte, že by si někdo ty omalovánky koupil? Já tipuju, že velmi pravděpodobně ano.
Myslíte, že by si někdo koupil ten kurz? Kdyby k němu neměl vůbec žádné další informace? Tak o tom těžce pochybuju.
A o tom to celé je. Čím dražší produkt, tím prodejní stránka snese víc podrobností, emocí i argumentů. Čím levnější produkt, tím by měl být text jednodušší, údernější a vypíchnout jenom to nejpodstatnější.
Co funguje na vás? Máte radši rychlé a stručné informace, nebo si před každým nákupem potřebujete celou prodejní stránku řádně rozpitvat? 😉 Napište nám to do komentářů.