Blog

Jak docílit dokonalých textů na vašem e-shopu?

Prodeje na vašem e-shopu můžete zvýšit až několikanásobně, a o nových reklamách a marketingových kreativách teď rozhodně nemluvím. Stačí mít správně napsané prodejní texty.  Texty jsou prvkem, který nejvíce ovlivňuje, jestli se lidé rozhodnou nakoupit ve vašem e-shopu, nebo ne (kromě ceny). Plní funkci prodavače, který má za úkol přesvědčit zákazníky a zajímavý popis může i u naprosto průměrného zboží zvýšit...

Typické chyby v e-mailech, které odradí vaše zákazníky

Ať si říká kdo chce co chce, e-mail marketing je stále jeden z nejúčinnějších způsobů, jakým oslovit vaše zákazníky. Pokud v něm ovšem nesekáte chyby jako Baťa cvičky. Ne, fakt teď nemám na mysli jenom ty pravopisné. Určitě chcete, aby zákazníci vaše e-maily četli a aby se na ně třeba i těšili. Ukážu vám, na jaká nejčastější e-mailová faux...

PŘED a PO: Jak napsat opravdu dobrý prodejní e-mail

Zvu vás na veřejnou e-mailovou pitvu. Dostal se mi do ruky celkem slušný propagační e-mail s prosbou o zpětnou vazbu. A protože je to skvělý materiál, na kterém vám krásně můžu ukázat některé časté chyby a základní principy textování e-mailů, domluvila jsem se s autorkami, že ho smím použít veřejně jako praktickou ukázku. Za chvíli si tedy ukážeme, jak málo...

8 tipů, jak překonat tvůrčí blok

Možná patříte mezi těch pár šťastlivců, kteří sednou k počítači a nemůžou zastavit prsty na klávesnici. Pak vám ze srdce gratuluji. Většinu lidí ale bílá stránka děsí. Znáte ty situace, kdy raději uklidíte celý byt, zajdete na nákup nebo prostě vymyslíte jakoukoliv činnost jenom proto, abyste nemuseli na monitoru vidět bílou stránku? Pak jsou tyhle tipy přesně...

Proč vaše texty nikoho nebaví číst

Většina textů, které mi projdou pod rukama, má společnou jednu věc: Do takového textu se sice začtete, ale po chvíli už vnímáte jen mlhavé bla bla bla……… a radši prcháte někam, kde to bude aspoň o chlup větší zábava. Jejich autoři je totiž nepíšou pro klienta, ale spíš sami pro sebe. Začtěte se a ověřte si, jestli to...

Jak má vypadat dobrá reference (a jak ji získat)

Víte, jaký je ten nejpádnější prodejní argument? Co lidi ze všeho nejvíc přesvědčí, že by si váš produkt určitě měli pořídit? Jsou to reference. Totiž přesněji – jsou to dobré reference. A tak si teď povíme, jak se liší pouhá reference od dobré reference a taky jak takovou dobrou referenci vůbec získat.   Reference plní jednu velmi...

Tvoříte texty do FB reklamy? Pozor na tuhle chybu!

V poslední době se hodně probírám reklamou na Facebooku (klidně si zkuste hádat proč ;)) a sleduju, jak si lidi umějí poradit s textem v reklamách. Vsuvka pro zajímavost: Máte pocit, že se vám reklamy na Timeline zobrazují až moc často? A čím dementnější, tím častěji? Zkuste je začít cíleně vyhledávat za nějakým konkrétním studijním účelem. Najednou jako by...

K čemu vědma potřebuje copywriting?

Původně jsem tenhle článek chtěla nazvat „Šok! Dyslektická vědma vítězkou soutěže o nejlepší texty” – ale nakonec jsem udržela svoji kreativitu na uzdě a titulek asi prodám do Blesku. 😀 Eva Pitnerová, která zvítězila v posledním kole soutěže Zlatý Copykiller, si totiž opravdu říká vědma, a skutečně má od malička diagnostikovanou dyslexii, kvůli které málem skončila ve zvláštní škole....

E-mail marketing

Kateřina Fišerová: Jak psát e-maily pro lidi a ne pro spam

Jak to zařídit, aby vaše e-maily nepadaly do spamu? Co dělat (a nedělat), jakými pravidly se řídit, čeho se vyvarovat? Tyhle otázky se vám nejspíš honí hlavou pokaždé, když mačkáte tlačítko „Odeslat“. E-mail marketing je ten nejefektivnější nástroj pro vybudování vztahu se zákazníkem. Díky e-mail marketingu dokážete prodat rychleji a opakovaně, a navíc ho můžete skvěle automatizovat. Jenže! Pokud...

Vít Prokůpek

Jak přesvědčit zákazníka slovy i cenou

Nebýt ovlivňování, jako lidský druh bychom vymřeli. Každý dobrovolný sex je výsledkem ovlivňování. Za tímhle odvážným tvrzením stojí Vít Prokůpek, profesionální vyjednavač a expert na psychologii ovlivňování, který na téma ovlivňování promluvil i na naší zářijové konferenci Copykiller Fest. Ovlivňování je totiž v copywritingu nesmírně důležitá věc. Svými texty neustále ovlivňujete zákazníky, aby se rozhodli k nákupu. Když tedy budete vědět, jak...