BLOG

8 tipů, jak překonat tvůrčí blok

Možná patříte mezi těch pár šťastlivců, kteří sednou k počítači a nemůžou zastavit prsty na klávesnici. Pak vám ze srdce gratuluji. Většinu lidí ale bílá stránka děsí. Znáte ty situace, kdy raději uklidíte celý byt, zajdete na nákup nebo prostě vymyslíte jakoukoliv činnost jenom proto, abyste nemuseli na monitoru vidět bílou stránku? Pak jsou tyhle tipy přesně...

Proč vaše texty nikoho nebaví číst

Většina textů, které mi projdou pod rukama, má společnou jednu věc: Do takového textu se sice začtete, ale po chvíli už vnímáte jen mlhavé bla bla bla……… a radši prcháte někam, kde to bude aspoň o chlup větší zábava. Jejich autoři je totiž nepíšou pro klienta, ale spíš sami pro sebe. Začtěte se a ověřte si, jestli to...

Jak má vypadat dobrá reference (a jak ji získat)

Víte, jaký je ten nejpádnější prodejní argument? Co lidi ze všeho nejvíc přesvědčí, že by si váš produkt určitě měli pořídit? Jsou to reference. Totiž přesněji – jsou to dobré reference. A tak si teď povíme, jak se liší pouhá reference od dobré reference a taky jak takovou dobrou referenci vůbec získat.   Reference plní jednu velmi...

Tvoříte texty do FB reklamy? Pozor na tuhle chybu!

V poslední době se hodně probírám reklamou na Facebooku (klidně si zkuste hádat proč ;)) a sleduju, jak si lidi umějí poradit s textem v reklamách. Vsuvka pro zajímavost: Máte pocit, že se vám reklamy na Timeline zobrazují až moc často? A čím dementnější, tím častěji? Zkuste je začít cíleně vyhledávat za nějakým konkrétním studijním účelem. Najednou jako by...

K čemu vědma potřebuje copywriting?

Původně jsem tenhle článek chtěla nazvat „Šok! Dyslektická vědma vítězkou soutěže o nejlepší texty” – ale nakonec jsem udržela svoji kreativitu na uzdě a titulek asi prodám do Blesku. 😀 Eva Pitnerová, která zvítězila v posledním kole soutěže Zlatý Copykiller, si totiž opravdu říká vědma, a skutečně má od malička diagnostikovanou dyslexii, kvůli které málem skončila ve zvláštní škole....

E-mail marketing

Kateřina Fišerová: Jak psát e-maily pro lidi a ne pro spam

Jak to zařídit, aby vaše e-maily nepadaly do spamu? Co dělat (a nedělat), jakými pravidly se řídit, čeho se vyvarovat? Tyhle otázky se vám nejspíš honí hlavou pokaždé, když mačkáte tlačítko „Odeslat“. E-mail marketing je ten nejefektivnější nástroj pro vybudování vztahu se zákazníkem. Díky e-mail marketingu dokážete prodat rychleji a opakovaně, a navíc ho můžete skvěle automatizovat. Jenže! Pokud...

Vít Prokůpek

Jak přesvědčit zákazníka slovy i cenou

Nebýt ovlivňování, jako lidský druh bychom vymřeli. Každý dobrovolný sex je výsledkem ovlivňování. Za tímhle odvážným tvrzením stojí Vít Prokůpek, profesionální vyjednavač a expert na psychologii ovlivňování, který na téma ovlivňování promluvil i na naší zářijové konferenci Copykiller Fest. Ovlivňování je totiž v copywritingu nesmírně důležitá věc. Svými texty neustále ovlivňujete zákazníky, aby se rozhodli k nákupu. Když tedy budete vědět, jak...

Nápady

Aby vás napadaly nápady – 3 tipy použitelné i v kanceláři

Taky občas sedíte nad prázdnou stránkou a ani za nic vás nenapadá, co psát? Chcete své čtenáře překvapit jedinečným produktem, ale v hlavě je pusto a prázdno? A co kdybychom vám řekli, že na tohle prázdno v hlavě můžete celkem snadno vyzrát? Jak už jistě víte, loni v září proběhla naše konference Copykiller Fest. Se svým příspěvkem na ní vystoupila i nesmírně...

Kontakt

Jak copywriting pomáhá profesionálním obchodníkům

Proč je jedna prodejní kampaň úspěšná, a druhá ne? Proč jedna stránka získá 100 kontaktů, ale druhé se to nepodaří? Tajemství spočívá – mimo jiné – v copywritingu. Ten je nedílnou součástí moderního obchodu a moderních obchodních technik. O tom mnohé ví David Kolář, profesionální obchodník a COO společnosti Business Animals, který se s námi o svoje know-how podělil v rámci naší...

Kreativita neprodává aneb největší omyl o copywritingu

Když se řekne copywriting, spousta lidí si představí psaní vtipných, kreativních a třeskutě originálních textů. Hlavně čtenáře pobavit! Pak to lidi budou číst a sdílet, z vás se hned stane hvězda všech internetů a vaše produkty nebo služby se budou prodávat jedna radost. Jenže takový text ve skutečnosti prodávat vůbec nemusí. Text, který opravdu funguje, může být vlastně docela...