Blog

Tvoříte texty do FB reklamy? Pozor na tuhle chybu!

Ono se řekne pár řádek, ale kdo už si někdy zkusil nějakou FB reklamu napsat, určitě potvrdí, že jednoduché je to opravdu jenom zdánlivě. A máte recht. Čím kratší text, tím větší problém. Při svých toulkách sociální sítí jsem odhalila jeden zásadní nedostatek, který by se dal vytknout drtivé většině reklamních sdělení. Tím průšvihem je orientace...

K čemu vědma potřebuje copywriting?

Původně jsem tenhle článek chtěla nazvat „Šok! Dyslektická vědma vítězkou soutěže o nejlepší texty” – ale nakonec jsem udržela svoji kreativitu na uzdě a titulek asi prodám do Blesku. 😀 Eva Pitnerová, která po absolvování online kurzu Copykiller – prodávejte textem zvítězila soutěži o nejlepší prodejní text, si totiž opravdu říká vědma. A skutečně má od malička diagnostikovanou dyslexii, kvůli které málem...

E-mail marketing

Kateřina Fišerová: Jak psát e-maily pro lidi a ne pro spam

Jak to zařídit, aby vaše e-maily nepadaly do spamu? Co dělat (a nedělat), jakými pravidly se řídit, čeho se vyvarovat? Tyhle otázky se vám nejspíš honí hlavou pokaždé, když mačkáte tlačítko „Odeslat“. E-mail marketing je ten nejefektivnější nástroj pro vybudování vztahu se zákazníkem. Díky e-mail marketingu dokážete prodat rychleji a opakovaně, a navíc ho můžete skvěle automatizovat. Jenže! Pokud...

Vít Prokůpek

Jak přesvědčit zákazníka slovy i cenou

Nebýt ovlivňování, jako lidský druh bychom vymřeli. Každý dobrovolný sex je výsledkem ovlivňování. Za tímhle odvážným tvrzením stojí Vít Prokůpek, profesionální vyjednavač a expert na psychologii ovlivňování, který na téma ovlivňování promluvil i na naší zářijové konferenci Copykiller Fest. Ovlivňování je totiž v copywritingu nesmírně důležitá věc. Svými texty neustále ovlivňujete zákazníky, aby se rozhodli k nákupu. Když tedy budete vědět, jak použít sílu...

Nápady

Aby vás napadaly nápady – 3 tipy použitelné i v kanceláři

Taky občas sedíte nad prázdnou stránkou a ani za nic vás nenapadá, co psát? Chcete své čtenáře překvapit jedinečným produktem, ale v hlavě je pusto a prázdno? A co kdybychom vám řekli, že na tohle prázdno v hlavě můžete celkem snadno vyzrát? Jak už jistě víte, loni v září proběhla naše konference Copykiller Fest. Se svým příspěvkem na ní vystoupila i nesmírně kreativní Andrea...

Kontakt

Jak copywriting pomáhá profesionálním obchodníkům

Proč je jedna prodejní kampaň úspěšná, a druhá ne? Proč jedna stránka získá 100 kontaktů, ale druhé se to nepodaří? Tajemství spočívá – mimo jiné – v copywritingu. Ten je nedílnou součástí moderního obchodu a moderních obchodních technik. O tom mnohé ví David Kolář, profesionální obchodník a COO společnosti Business Animals, který se s námi o svoje know-how podělil v rámci naší...

Kreativita neprodává aneb největší omyl o copywritingu

Když se řekne copywriting, spousta lidí si představí psaní vtipných, kreativních a třeskutě originálních textů. Hlavně čtenáře pobavit! Pak to lidi budou číst a sdílet, z vás se hned stane hvězda všech internetů a vaše produkty nebo služby se budou prodávat jedna radost. Jenže takový text ve skutečnosti prodávat vůbec nemusí. Text, který opravdu funguje, může být vlastně docela...

Krátké nebo dlouhé texty

Fungují lépe krátké, nebo dlouhé texty?

Krátké, nebo dlouhé prodejní stránky? Stručné a úderné copy, nebo raději detailnější informace a hodně emocí? Taky se vám tyhle otázky občas honí hlavou? Buďte v klidu, nad tím se neustále dohaduje celý copy svět. Všude se píše, že jsou lepší stručné a úderné texty, ale vsadím se, že velmi často narážíte i na prodejní stránky, které trvají snad týden...

Vánoční přání

7 tipů, jak napsat originální vánoční přání

Tak už se zase blíží ten čas v roce. Ten čas, kdy mi minimálně třikrát přijde to jedno vánoční přání, které už za ty roky znám nazpaměť a které umím odříkat pěkně ironicky. Hromadu dárků, co srdce pohladí, rodinu, přátele, co nikdy nezradí. K bohatství krůček, ke štěstí krok – prostě nádherné Vánoce a šťastný Nový rok. Pravopisná vsuvka: když...

E-mail marketing seriál, 4. díl: Etické zásady e-mail marketingu

Co děláte, když vám v e-mailu přistane nevyžádaná pošta? Teď nemyslím klasický „junk mail“ typu „Gratuluji. Vítěz“ nebo „Viagra 20 % OFF“. Mám na mysli nevyžádané obchodní sdělení od reálné osoby. Od někoho, s kým jste si kdysi vyměnili pár řádek e-mailem, nebo kdo si prostě vaši e-mailovou adresu ulovil nějakým blíže neurčeným způsobem. Nechte mě hádat. Zařadíte...